وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

اطلاعات فردی تاریخچه ساعت مچی کاندینو (ساعت مچی سوئیسی و محبوب)

کمپانی ساعت سازی کاندینو یک شرکت سوئیسی است که توسط Adolf Flurry-Hu در سال 1945 تاسیس شد.
در ابتدا کاندینو به عنوان یک ساعت‌ساز مستقل در Herbestwil  با 80 نفر کارمند شروع به کار کرد تا در سال 2002 توسط یک شرکت اسپانیایی از منبع سوئیسی به نام فستینا ( Festina ) خریداری شد.

این شرکت در حال حاضر در دو مرکز واقع شده است. اولین مرکز در Herbestwil  است که سایت و خط تولید در آنجا بنا شده است و در آن حدود 2000 ساعت مچی جدید در روز سرهم می‎شود. دومین مرکز و مرکز اصلی در شهر Biel بنا شده است که در این مرکز، مسائل مالی، لجستیک، بازاریابی و ... انجام می‎شود.

کاندینو در ابتدا به علت ساخت ساعت‌ها برای برندهای مختلف شناخته می‌شد اما در سال‌های اخیر تمرکز این برند تنها ساخت ساعت‌مچی های خودش با لوگو Candino است.

برای پر رنگ تر دیده شدن نام کاندینو، این برند در 65 کشور دنیا نمایندگی ایجاد کرده. جالب است بدانید
Xenia Tchoumitcheva که در سال های قبل ملکه زیبایی مهد ساعت ساز دنیا "سوئیس" بوده، سفیر برند محبوب ساعت مچی کاندینو است به علاوه اینکه این برند در مسابقات تنیس Davidoff Swiss Indoors اسپانسر بوده است و همین عملکرد های کاندینو، موجب محبوبیت و برندسازی درستش شده است.

ساعت مچی کاندینو در دو رده ساعت زنانه و ساعت مردانه در سبک های مختلف کلاسیک، فشن و … تولید میشوند.
همانطور که باید از یک ساعت مچی سوئیسی انتظار داشته باشید، تمام نکات مهم برای با کیفیت تر شدن ساعت ها در این برند نیز دیده می شود.
برند کاندینو در صنعت ساعت سازی جایگاهی پر رنگ و با قدمت دارد و این موضوع خیال مصرف کنندگان و طرفداران این برند را در استفاده از محصولات راحت کرده است.
 

برای مشاهده متنوع ترین ساعت مچی کاندینو به سایت ایران تایمر مراجعه کنید:
http://ir-t.ir/candino

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد