وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

زمان سنجی با ویژگی های منحصربه فرد با ساعت مچی جدید اسپریت ESPRI

زمان سنجی با ویژگی های منحصربه فرد


طرح های ابتکاری، عناصر طراحی جذاب و جزئیات تمام کننده دقیق. ساعت اسپیریت بر پایه وعده خود با دارا بودن طیف وسیعی از زمان سنج های بی نظیر در انواعی متنوع پابرجا مانده است ، از بی نهایت کلاسیک تا معاصر و مد روز، ساعت واقعی اینجا برای هر زن و مردی است. همه آنها با یک قیمت مقرون به صرفه، این مجموعه همه مردها و  زن ها را قادر می سازد تا به  تجربه های بدیع طرح های نفیس اسپیریت دست یابند. قطعات واحدِ برجسته  نگاهی از ساعت های سنتی را در بر می گیرد و پیشرفت و سرزندگی را به آن  اضافه می کند. اسپریت تقسیم بندی محکمی را برای یک طیف گسترده ای از سبک های انتخاب شده را فراهم می کند. آمیزه ای هیجان انگیز از موادها، شکل ها و پایانی که با طراحی های مرسوم و چشم نواز ترکیب شده است که تخیل را به چالش می کشد و برای ایجاد یک  توضیع مد روز که شخصیت فردی را بیان می کند.


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

مدل اِل اِس یک (LS1) ساعت رودانیا وارد بازار ایران خواهد شد


به زودی فروش جدید ترین مدل 2012 ساعت رودانیا به شماره رفرنس 25063.46 در سایت ایران تایمر آغاز خواهد شد این ساعت مچی جدید دارای مشخصات زیر میباشد

مدل اِل اِس یک (LS1) یک ساعت برجسته از نظر : استحکام ، طراحی ای  تمیز و  سرامیک هایی با تکنولوژی بالا می باشد. طراحی چشمگیر آن بیانگر قدرت این مواد در یک ساعت ظریف و پرجنب و جوش می باشد.
 اِل اِس یک (LS1 ) یک داستان عاشقانه پیروزمند بین خطوط قوی پیشرفته و احترام به سنت ها می باشد. این ساعت با دارا بودن کُرنوگراف (کُرنومتر) سه گانه اش ، در حالی که ترکیبی از اتصالات جلاداده شده و شن شویی شده (Sandblasted) است ، پویایی از یک طراحی ورزشی است که به طور کل یک تاثیر عالی و انتشاردهنده را می گذارد. علاوه بر این بند این ساعت با توجه به تناسب اورگانیک و مناسب برای مچ دست توسعه یافته است : به دست کردن آن بسیار راحت است، برای اولین بار این ساعتی است که صاحبش را به تسخیر خود در می آورد. این مدل به طور قطعی یک ساعت مردانه با یک اعتبار ازبین نرفتی می باشد که در خود مردی را منعکس می کند که زمان را برای دنبال کردن شور و اشتیاقش نگه می دارد.

مشخصات فنی:

TECHNICAL INFORMATION - LS1 - Ref. 25063.46

Movement: Ronda 5030.D
Functions: Triple counter chronograph – Date indication
Case: ∅ 44 mm – Black structured ceramic  – Sapphire crystal – Water resistant to 10 ATM (100 m)
Strap: Black sandblasted ceramic, butterfly buckle with two side pushers

 


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

افتتاح کیوسک ساعت رادو در شهر پنانگ، مالزی


رادو با توجه با ادامه گسترش شبکه خرده فروشی ساعت مچی خود در مالزی، سومین کیوسک خود را  بعد از موفقیت در دو کیوسک قبلی طی شش ماه گذشته بازگشایی کرد.

این کیوسک در ورودی فروشگاه بزرگ Penang’s premier واقع شده است، Gurney Plaza کیوسک شیشه ای با 36 متر مربع وسعت است که فضای آن توسط نور طبیعی روشن می باشد. فضای باز این کیوسک با  استفاده از طراحی ای معاصر ، محیطی لذت بخش را برای خرید ساعت مهیا می کند.

Gurney Plaza به صورت استراتاژیکی در تفرجگاه معروف Gurney Drive واقع شده است که گُرنِی درایو به شکل جزیره Penang ساخته شده است. به علت موقعیت بالای شهری و صنعتی پنانگ  ، این شهر یکی از توسعه یافته ترین محیط ها می باشد و مقصد تعطیلات عمومی می باشد.


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

رشد چشمگیر ساعت های سوئیسی در بازار چین


رشد چشمگیر عرضه ساعت های سوئیسی در بازار چین طی سال 2011، رکوردهای جدیدی را هم از نظر حجم و هم از نظر ارزش صادرات برای صنعت ساعت سازی سوئیس در پی داشته است.
به گزارش گروه بین الملل پول نیوز، آمار و ارقام ارائه شده از سوی "اتحادیه صنعت ساعت سوئیس" نشان می دهد که مصرف کنندگان در هنگ کنگ و چین بیش از 5.27 میلیارد فرانک سوئیس (5.907 میلیارد دلار آمریکا) برای خرید ساعت های سوئیسی در سال 2011 هزینه کرده اند.

این رقم 29.7 درصد از کل صادرات ساعت های سوئیس را شامل می شود که نسبت به آمار 19.2 درصدی سال 2010 رشد چشمگیری را نشان می دهد. بر همین اساس، ارزش صادرات ساعت های سوئیسی 19.3 میلیارد فرانک سوئیس افزایش یافته است.

از نظر توزیع جغرافیایی ساعت های سوئیسی نیز چین پس از هنگ کنگ و آمریکا در مکان سوم قرار گفته است. با توجه به رقم 48.7 درصدی، این بازار بیشترین میزان رشد را در سال 2011 تجربه کرده است. از سوی دیگر، هنگ کنگ که از سال 2008 تاکنون، عنوان بزرگترین بازار صادراتی ساعت های سوئیسی را از آن خود کرده، همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

بر اساس بررسی های صورت گرفته، محبوب ترین کالای لوکس در میان مصرف کنندگان چینی ساعت های پیشرفته و مدرن محسوب می شوند. این در شرایطی است که قیمت این محصولات از سال 2007 تاکنون، روندی افزایشی را دنبال کرده و میانگین قیمت آنها با 205 درصد افزایش به 6 هزار و 812 دلار در سال 2011 رسیده است.
شایان ذکر است، در حدود 70 برند مطرح تولید کننده ساعت در بازار چین حضور دارند که اکثر آنها شرکت های سوئیسی هستند. همچنین، بر اساس میانگین سرعت رشد، پیش بینی می شود که مصرف کنندگان چینی بیش از 200 هزار ساعت لوکس را در سال جاری میلادی خریداری کنند.


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.