وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

ساعت های مچی که از جنس درختان با اسم WeWood ساخته شد

امروزه از درختان استفاده گسترده ای در صنعت های مختلف می شود.چوب درختان گاهی اوقات برای ساخت لوازم خانه یا تهیه دکورهای خاص استفاده می شود اما در اینجا به اوج خود رسیده است و یک سازنده خوش ذوق به فکر ساخت ساعت های مچی با جنس چوب درختان مختلف افتاده است.مطمئنا این ساعت های مچی زیبا طرفداران بسیاری را برای خود پیدا می کند.در این ساعت ها به جز واحد کنترل و پردازش که ساعت را تنظیم می کند و عقربه های آن را به پیش می برد، بقیه اجزا از چوب درختان طبیعی ساخته شده است که زیبایی خاصی به آن می دهد.این ساعت ها در طرح های مختلف طراحی شده است و نام اصلی آن “WeWood” است و شما با این نام می توانید به این ساعت های خاص اشاره داشته باشید.

ساعت مچی ساخته شده از چوب

کوچکترین تلفن‌همراه دنیا با طرح ساعت مچی ساخته شد

کوچکترین تلفن‌همراه دنیا با طرح ساعت مچی ساخته شد






آفتاب: شرکت IMobile به تازگی از تولید گوشی جدید خود با قابلیت صفحه‌نمایش لمسی خبر داده است. گفته می‌شود این گوشی که قرار است با نام C1000 یا به عبارتی M600 وارد بازار شود، پس از موفقیت گوشی قبلی این شرکت موسوم به M300 تولید شده است... گفتنی است این گوشی هم‌اکنون به عنوان کوچک‌ترین گوشی با قابلیت صفحه‌نمایش لمسی در جهان محسوب می‌شود.
 
گفتنی است این گوشی با طرح ساعت مچی طراحی و تولید شده است و از شبکه ارتباطی GSM پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی دارای قابلیت اتصال از تریق سیستم بلوتوث است و به نرم‌افزار A2DP برای افزایش کارایی سیستم بلوتوث مجهز شده است.
 
از معایب این گوشی می‌توان به حافظه کم و ناتوانی از پشتیبانی کارت‌های حافظه اشاره کرد. گفتنی است این گوشی تنها 60 مگابایت حافظه داخلی دارد و درگاهی برای افزایش ظرفیت حافظه روی آن تعبیه نشده است.
 
از قابلیت‌های بسیار جالب این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش لمسی 5/1 اینچی اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود این گوشی قادر است دست‌خط به زبان چینی را شناسایی و به صورت رایانه‌ای تایید کند.
 
هنوز قیمت مشخصی برای این گوشی ساعتی اعلام نشده است. به احتمال قوی این گوشی در نخستین عرضه در بازار وارد مراکز تجاری آمریکا نیز می‌شود.

تبلتی که ساعت مچی می‌شود !

 

نمایشگاه سبیت 2011 در آلمان به عنوان بزرگترین میدان مبارزه غولهای رایانهای دنیا برای عرضه جدیدترین محصولات هر روز شاهد ارایه طرح و محصول جدیدی است.

شرکت اسوس که تا به امروز توانسته است با عرضه تبلت همه کاره حضوری پر رنگ در این نمایشگاه داشته باشد، با معرفی طرح آینده خود نشان داد که علاقه شدیدی برای کسب جایگاه شرکت اپل در صدر جدول ارایه دهندگان ابزارهای پیشرفته رایانهای دارد.


طرح انتزاعی اسوس که از سوی زاک موریس، یکی از مدیران ارشد این شرکت در سبیت 2011 به مخاطبان معرفی شد، یک ابزار رایانه
ای است که قابلیت تغییر شکل یافتن دارد. این ابزار، یک صفحه نمایش منعطف است که میتواند به یک ساعت مچی، ساعت رومیزی، گوشی تلفن همراه، تبلت و یا دستگاه بازی تبدیل شود!

بر اساس این گزارش، طرح اسوس برای ساخت محصول جدید خود می
تواند به داخل و یا به سمت خارج خم و یا لوله شود و یا دور بازو پیچیده شود.

ایده اصلی طراحی این ابزار، لزوم به همراه داشتن چندین دستگاه رایانهای نظیر گوشی تلفن همراه، تبلت و لپتاپ در دنیای امروز بوده و شرکت اسوس با عرضه محصول جدید خود به دنبال حل این مشکل است.

بنا بر این گزارش، اسوس یک بخش بزرگ به نام
IRIS برای کار و تحقیق بر روی طراحیهای انتزاعی تاسیس کرده است و قصد دارد تا این طرحها را تجاری کند.

طرح دیگری که مسئولان اسوس سخت به دنبال اجرایی کردن آن هستند، ساخت یک پروژکتور سه بعدی است. از جمله کاربردهایی که اسوس برای طرح خود ارایه کرده، قرار دادن آن در اتاق خواب برای شبیه سازی یک فضای دلپذیر به منظور ایجاد حالت روانی بسیار آرام و داشتن خوابی آرام است.

البته اسوس اعلام کرده است که این محصولات به زودی امکان ساخت و ارایه را ندارند و علاقه
مندان احتمالا باید تا سال 2040 منتظر بمانند!

بکهام و ساعت مچی 200 هزار تومانی!

شاید فکر کنید بکهام ساعت چند میلیون دلاری دارد اما اشتباه می کنید!

دیوید بکهام بازیکن سابق تیم ملی انگلیس،منچستریونایتد ،رئال مادرید و میلان قراردادی را با کمپانی یاکوب دارد که او را مجبور به استفاده از این برند ساعت می کند.
کمپانی یاکوب محصولاتی با قیمت متوسط دارد  و با این روش توانسته است مشتریان بی شماری را به سوی خود بکشاند.
تمامی محصولات این کمپانی 199 دلار قیمت دارد و از رنگ های شاد و متنوعی استفاده می کند.این ساعت ها در مدل های زیادی به بازار عرضه شد اما با استقبال کمی مواجه گشت.
به این خاطر  این زمان قراردادی با بکهام منعقد کرد و فروش خود را به بالاترین حد ممکن رساند.

ساعت 32 میلیون تومانی بر دستان استالونه

سیلوستر استالونه هنرپیشه معروف هالیوودی ساعتی را بر دست دارد که 32 میلیون تومان ارزش آن است.

وقتی برای اولین بار به سیلوستر استالونه بازیگر معروف سینمای امریکا نگاه می کنید چیزی که بیش از هر چیز دیگر نظر شما را جلب می کند ساعت بزرگی است که بر دستان او است.
بند چرمی و ظاهر بزرگ آن بیش از هر چیز تصور ضد ضربه بودن را به ذهن بیننده می آورد.
این ساعت محصول شرکت رادومیر است و از 21 قطعه جواهر ساخته شده است. قیمت این ساعت 28500 دلار تخمین زده شده است.
سیلوستر استالونه  بازیگر و کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی ایتالیایی‌تبار است که در نیویورک در آمریکا به دنیا آمد.
از فیلم‌های معروف او عبارت‌اند از:
•    آدمکش‌ها
•    استخدام
•    انتقام آنجلو
•    راکی
•    راکی ۲
•    راکی ۳
•    راکی ۴
•    راکی ۵
•    رامبو
•    رامبو ۲
•    رامبو ۳
•    رامبو ۴
•    صخره نورد
•    متخصص
•    فرار بسوی پیروزی
•    راکی ۶
•    کبری
•    اولین خون
•    به دردخورها

بنیانگذار سواچ درگذشت

نیانگذار سواچ درگذشت
نیکلاس هایک بنیانگذار شرکت سواچ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساعت دنیا در سن 82 سالگی درگذشت.

وی در سال 2003 شرکت  سواچ را در اختیار پسر خود قرار داد و اعلام  بازنشستگی کرد.وی در سال 1928 در بیروت به دنیا آمد و در سال 1985 شرکت سواچ را تاسیس کرد. تاسیس شرکت سواچ در آن زمان مصادف با بحران صنعت ساعت سازی در سوییس بود.
شرکت سواچ امروزه بیش از 24000 پرسنل در سراسر دنیا و درآمدی بالغ بر 5 میلیارد دلار در سال دارد . وی به عنوان یک اقتصاددان توانسته بود نظرات تعیین کننده ای را در اقتصاد صنعت ساعت در  دنیا اعمال کند.

ساعتی برای ریاضیدانان

ریاضیدانان نیز به جرگه دارندگان ساعت احتصاصی پیوستند.

اعداد این ساعت بر خلاف معمول هر کدام بر اساس یک قاعده نوشته شده اند.
ساعتی برای ریاضیدانانساعتی برای ریاضیدانان
اگر شما هم از اعداد تکراری ساعت های معمولی که فقط گاهی فونت شان عوض می شود خسته شده اید، می توانید این ساعت ۲۵ دلاری را تهیه کنید و آن را به جای ساعت دیواری استفاده کنید.

اگر از صحیح بودن اعداد روی ساعت مطمئن نیستید، می توانید آنها را محاسبه کنید.
البته دقت کنید که همه اعداد این ساعت، بر اساس اصول ریاضی نوشته نشده اند.