وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

خرید قسطی ساعت مچی بدون چک

مژده به هم وطنان تهرانی
امکان خرید اقساطی در تهران بدون نیاز به چک تا سقف پنج میلیون تومان فراهم شده است.
برای مشاهده جزئیات از منوی سایت به قسمت خدمات/فروش اقساطی مراجعه فرمایید.
#ساعت_اصل_را_قسطی_بخرید
#فروش_اقساطی
#ایران_تایمر

 

سالگرد گرند سیکو و نیسان !

گرند سیکو و نیسان دو سالگرد را با عرضۀ محدود SBGC229 جشن می گیرند

بسیاری از برندهای لوکس ساعت با برندهای خودرو و تیم های مسابقه ای آنها مشارکت کرده اند، اما یکی از این شراکت ها که در ایالات متحده زیاد شناخته شده نیست، شراکت بین مارک های ژاپنی است: گرند سیکو (Grand Seiko) و نیسان (Nissan). شرکت ساعت سازی با الهام گرفتن از ماشین های مسابقه ای نمادین نیسان GT-R چند ساعت مخصوص تولید کرده است، اما تا امسال، آن ساعت ها فقط در ژاپن فروخته می شدند. با این وجود، این هفته در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک، گرند سیکو و نیسان اولین ساعت مشارکتی خود را که در ایالات متحده و در سراسر جهان عرضه خواهد شد، به نمایش گذاشتند. آن ساعتی است که دو سالگرد را در سال 2019 جشن می گیرد: 50 سالگی نیسان GT-R و 20 سالگی کالیبر اسپرینگ درایو سیکو (Seiko Spring Drive).

ادامه مطلب...

سیتی زن (Citizen) مجموعۀ دیزنی ماروِل (Disney Marvel)

اولین بمب سینمایی به رهبری بانوان استودیوی مارول، به نام کاپیتان مارول، این هفته  سینماها را شگفت زده می کند، و شرکت ساعت سازی سیتی زن (Citizen Watch Co.) – که اولین ساعت های با موضوع سوپر قهرمان مارول را در کمیک کن نیویورک (New York Comic Con) در سال 2018 راه اندازی کرد  - اولین ساعت های با مخاطب بانوان این مجموعه را عرضه می کند تا با این فیلم تلاقی پیدا کند. 

این ساعت ها که در نخستین نمایش کاپیتان مارول با حمایت سیتی زن در لوس آنجلس رونمایی می شوند (ساعت ساز ژاپنی در اوایل سال 2018 با شرکت مادر مارول دیزنی مشارکت خود را آغاز کرد)، همگی به رنگ طلایی بوده و یک آرم ستارۀ متمایز که در یونیفرم پوشیده شده توسط شخصیت اصلی فیلم به بازیگری بری لارسن (Brie Larsen) قرار دارد..... ادامه مطلب