وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

اورینت برند سرشناس ژاپنی

شما تجربه خرید از این برند را داشتید؟ ساعت مچی اورینت از آن برندهای قدیمی است که نامش بخاطر کیفیت محصولاتش در خاطره ها نقش بسته است. این برند قوی ژاپنی تاریخچه پر فراز و نشیبی داشته تا توانسته در فضای رقابت تولیدات ساعت مچی در دنیا معروف شود و جایگاهش را حفظ کند.

بازار اصلی تولیدات Orient شامل ساعت‌های مکانیکی است. با این وجود مدل‌های دیگر ساعت را نیز مثل تولید  ساعت‌های خورشیدی(solar)، ساعت های حرفه ای برای غواصی و... خانواده های متعددی را تولید می‌کند که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم.

منشا شرکت ساعت Orient Watch به سال 1901 بر می‌گردد.
زمانی که Shogoro Yoshida یک فروشگاه عمده فروشی به نام Yoshida Watch Shop (فروشگاه ساعت یوشیدا) را در Ueno، Taito، Tokyo ژاپن باز کرد که در آن ساعت های جیبی وارداتی به فروش می رسید.
در سال 1920، کارخانه Toyo Tokei Manufacturing تاسیس شد و از آن سال این شرکت به تولید ساعت‌های رومیزی پرداخت و از سال 1934، شروع به ساخت ساعت‌ مچی کرد.
در سال 1936، کارخانه Hino در توکیو ژاپن ساخته شد و برای سال‌های متعدد، این تجارت رونق داشت.
ولی، به علت اقتصاد ضعیف ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم، این کمپانی در سال 1949 تعطیل شد که ضربه بزرگی به برند اورینت وارد کرد.

بعد از این تعطیلی با تلاش بسیار زیاد نسبت به قبل، شرکت تولیدی ساعت مچی Yoshida در سال 1950 دوباره متولد شد که این بار نام این شرکت Tama Keiki Company نام گرفت و ساخت ساعت را در همان کارخانه Hino ادامه داد.
در سال 1951، نام این شرکت به Orient Watch Company تغییر کرد. اورینت جان گرفت و در همان سال نیز اولین Orient Star به بازار عرضه شد.
کمپانی اورینت  بعد از توافق‌ نامه تجاری با چین در سال 1955، توانست که به آن سوی مرزها نیز نگاهی داشته باشد و این موضوع به جهانی شدن نام اورینت کمک کرد.
- ساعت Royal Orient نیز در سال 1960 به فروش رسید. دیگر ساعت‌های مهم در تاریخ این شرکت شامل Dynamic در سال 1956، Grand Prix 100 در سال 1964، Fineness (باریک‌ترین ساعت مچی اتوماتیک جهانی با داشتن عملکرد تقویم و روز برای زمان خودش) در سال 1967 و Tenbeat در سال 1970 می‌باشد.

در سال 2003، (Orient Technical center (OTC تأسیس شد و مونتاژ ساعت‌های لوکس در Ugo، Ogachi، Akita در ژاپن آغاز شد.
در سال 2010، این کمپانی محبوب 60 امین سالگردش را با یک مدل نسخه محدود جشن گرفت.

 

اورینت همچنان با خلق ایده های نوین در دنیای ساخت ساعت های مچی، با در نظر گرفتن بالاترین کیفیت در بازار رقابتی دنیای ساعت پیشرو است.
بهترین ساعتی که از این کمپانی میشناسید کدام مدل است؟

 

تگ هویر نامی ماندگار در دنیای ساعت

ساعتی به سیاهی شب از برند معروف و البته محبوب تگ هویر مخصوص آنهایی که بیشتر از هرچیزی به اصالت در استایلشان اهمیت میدهند. تگ هویر برندی است که به تنهایی می تواند تحول عظیمی در دیده شدن استایل شما ایجاد کند.

اولین حسی که با دیدن برند تگ هویر پیدا می کنید چیست؟ این برند لاکچری سوئیسی، توانسته جایگاه خوبی در میان برند های مطرح و رده اول دنیا بدست آورد. کیفیت بالا در متریال، نوآوری در طراحی، خدمات و جلب رضایت طرفداران و مشتریان این برند را متمایز کرده. تگ هویر برای اشخاصی که به دنبال بهترین ها هستند یک نام به یادماندنی است.

ویژگی برتر این مدل:

نوع موتور این ساعت مچی، اتوماتیک است. شما میتوانید قطعات ریز و به هم پیوسته موتور را در پس زمینه صفحه مشکی رنگ آن ببینید. همچنین داخل صفحه ساعت، ویژگی کرنوگراف و نمایش تاریخ قابل مشاهده است.
ظرافت در طراحی ساعت را می توانید از اعداد ریزی که حاشیه صفحه را احاطه کرده تا هر روز با تغییر تاریخ حرکت کنند، درک کنید.در زه قاب این ساعت مچی اسپرت نیمه کلاسیک، اعداد و کلمه تاچومتر یا همان سرعت سنج هم دیده می شود.

این ساعت مچی مردانه با طراحی ساده اما شیک خود، برای انواع استایل ها چه اسپرت و چه کلاسیک مناسب است.

جنس بدنه ساعت سرامیک ضد حساسیت و ضد خش است، همچنین از شیشه ضدخش سافایر کریستال برای صفحه اش استفاده شده است.

نکته مثبت دیگر این مدل، میزان مقاومت در برابر آب 100 متر (10 اتمسفر فشار هوا) است که برای شنا در عمق کم آب مقاوم شده.

کیفیت این ساعت سوئیسی از برند درجه یک تگ هویر تضمین شده است. اگر به دنبال یک ساعت لوکس هستید محصولات این برند رو حتما داخل سایت ما مشاهده کنید.
 

   

مشخصات ساعت مچی:

جنس قاب و بند: سرامیک (ضد حساسیت و ضد خش)
جنس شیشه: سفایر کریستال(ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
عرض قاب:45 میلیمتر(قابل استفاده برای انواع مچ های آقایان)
نوع موتور: اتوماتیک - کوکی
اصالت برند: سوئیس
گارانتی: 2سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور،رنگ قاب و بند، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر
مقاومت در برابر آب آن:100متر (10bar فشار هوا)است که برای شنا در عمق کم آب گزینه خوبی محسوب می‌شود.

 

مشخصات و قیمت مدل:
irantimer.com/p/61888

تشخیص ساعت اصل از غیر اصل

در این خصوص قبلا صحبت کردیم، اما اینبار یک جمع بندی کلی میخواهیم انجام دهیم.

شاید اولین سوالی که باید به آن جواب بدیم این است، فرق بین ساعت مچی اصل و غیر اصل چیست؟
وقتی میگوییم این ساعت مچی اصل است، یعنی برند آن اصالت دارد و این موضوع خیلی مهم می باشد. تمام برند ها زمانیکه شکل می گیرند یک قول یا وعده ای را به مخاطبان و مشتریانشان ارائه می دهند که همین موضع سبب می شود تا شما فرق اصل و غیر اصل را بهتر بفهمید.

این وعده ها شامل کیفیت محصول، کارایی آن و خدمات پس از فروش است، در اینصورت زمانیکه شما محصول فیک آن برند را خریداری می کنید هرچند در هنگام خرید به شما می گویند خدمات خودمان را (یعنی مغازه ای که از آن خرید می کنید) به شما میدهیم اما باید بدانید که آن کیفیت، کارایی و خدمات پس از فروش درستی که باید دریافت کنید را نخواهید داشت. همچنین در اکثر موارد، شما همان مبلغ ساعت مچی اورجینال را پرداخت می کنید اما چون از جای معتبری خرید نکردید، به شما محصول غیر اورجینال را به همان قیمت میدهند!

چطور محصولات غیر اصل یک برند ساخته می شود؟
زمانیکه یک برند، خوب و قوی پیش می رود سودجویانی پیدا میشوند که محصولات آن برند را بصورت تقلبی با هزینه خیلی کم تولید می کنند و تنها از نام آن برند برای فروش بیشتر استفاده می کنند.

در خیلی موارد از نظر ظاهر هیچ تفاوتی میان یک ساعت مچی اورجینال و غیر اورجینال پیدا نمی کنید، پس جواب چیست؟

باید بگوییم تشخیص از روی ظاهر واقعا سخت است اما چند راهکار میگوییم که می تواند برای شما کارآمد باشد.
ساده ترین راه، جستجو رفرنس (مدل ساعت) است که پشت قاب ساعت حک شده، شما مدل ساعت مچی تان را داخل اینترنت جستجو کنید، سایت های معتبر و عکس هایی که در نتیجه به شما نشان میدهد باید با مشخصات ظاهری ساعتی که در دست دارید یکی باشد.

راه دیگر دقت به کارت یا دفترچه گارانتی ساعت، جعبه و پاکت آن است، که باید دقیقا برای همان برندی باشد که خرید کرده اید و نه کارت جایی که از آن خرید کرده اید!!
اما بطور قطعی بخواهیم بگوییم، تشخیص اصالت یک ساعت مچی از روی موتور آن واقعی تر است. که این تشخیص از روی موتور ساعت باید توسط کارشناسان ساعت صورت بگیرد چون ممکن است مدل تقلبی یک محصول از نظر ظاهری کاملا مشابه نسخه اورجینالش باشد.

و در آخر، به شما توصیه می کنیم، هنگام خرید از یک مجموعه حتما به صداقت گفتار و رضایت مشتریان آن مجموعه دقت کنید و از جاهای معتبر برای خرید ساعت مچی اورجینال استفاده کنید.

در ایران تایمر مطالب بیشتر راببینید و بخوانید:
http://ir-t.ir/orginalandnon

اکسسوری های مردانه جذاب

شما هم معتقد هستید که خرید برای آقایان سخت است و تنوع کمتری هم دارد؟ اگر جزو آن افرادی هستید که میخواهید یک هدیه ماندگار به یک آقا بدهید اما نمیدانید سبک سلیقه او چیست، ما به شما اکسسوری ها را پیشنهاد می دهیم. زیورآلات جزو اکسسوری هایی هستند که با هر تیپ و استایل (کلاسیک، اسپرت و …) می تواند همخوانی داشته باشد. همینطور این پست برای شما آقایان خوش پوش که به جزئیات در تیپ خود بیشتر توجه می کنید، حرفی برای گفتن دارد.

توجه داشته باشید وجود یک دستبند در کنار ساعت مچی، یا ست کردن حلقه با ساعت و دستبند برای آقایان می تواند مکمل خوب در زیبایی استایلشان باشد.

برند ایتالیایی برازوی را تا به حال شناخته اید، این برند همانطور که در زیورآلات زنانه بسیار با علم به دنیای مد و طراحی های نوین عمل کرده است، زیورآلات مردانه را نیز از محصولاتش حذف نکرده. از این رو شاهد دستبند، گردنبند، حلقه و آویز دسته کلید هایی از این برند هستیم که مختص آقایان طراحی می شوند.

جدا از بحث طراحی، کیفیت محصولات این کمپانی با به کار گرفتن بهترین متریال از جمله استیل ضد حساسیت، نقره و … همراه است.

تنوع در طراحی محصولات برازوی، به قدری است که هر شخصی با هر سلیقه ای می تواند یکی از آنها را داشته باشد.

این تنوع را می توانید در سایت ایران تایمر با گارانتی بین المللی برازوی مشاهده کنید:

http://ir-t.ir/brosway

 

درخشش بیشتر با زیور زنانه

اکسسوری ها ظریف اما تاثیر گذار روی انتخاب و استایل شما

زیورآلات زنانه از اکسسوری های محبوب خانم هاست که در استایلشان هم بسیار موثر است.مطمئنا این اکسسوری میتواند یک هدیه هیجان انگیز و به یادماندنی هم باشد. پس اگر شما به جزئیات در استایل خود اهمیت می دهید، این زیورهای زنانه را دوست خواهید داشت.

همانطور که میدانید برند برازوی یک برند ایتالیایی و محبوب است، این برند از بهترین متریال برای تولید محصولاتش استفاده می کند. سنگ درخشان و رنگارنگ سواروسکی از معروف ترین سنگ هایی است که برازوی در بیشتر محصولاتش از آن استفاده می کند. استیل ضد حساسیت، نقره و … از دیگر جنس های به کار رفته در تولیدات این کمپانی است.

سبک و مدل زیورآلات این برند مخصوص طراحان خوش ذوق آن است، با نگاهی به تولیدات آن متوجه این تمایز و خلاقیت خواهید شد. با توجه به زیبایی و ظرافت در طراحی و بسته بندی به همراه قیمت مناسبی که دارند، بهترین گزینه برای خرید یا هدیه دادن هستند.

تنوع بیشتر زیورالات ایتالیایی برازوی را داخل سایت مشاهده کنید.

http://ir-t.ir/brosway

زیورالات درخشان برازوی از ایتالیا

برازوی نامی آشنا در زمینه زیورآلات و ساعت مچی است که بیش از 40 سال تجربه در این حرفه، امروزِ او را  به یکی از برند های خوشنام و پیشتاز در طراحی مبدل کرده است.
این برند فشن دائماً مشغول ایجاد راه‌حل‌های جدید برای مد های به روز است و سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه طراحی انجام می‌دهد.
طراحی‎های نوآورانه با خلاقیت زیاد، ظرافت و زیبایی همراه با شخصیت بین‌المللی و سلیقه ایتالیایی از ویژگی‌های این برند است. 

اگر نگاه کوتاهی به محصولات برازوی داشته باشید، خواهید دید که هم در اکسسوری های مردانه و هم زیورآلات زنانه بسیار قوی با طراحی نوین و جسورانه عمل می کند. نکته مهم در این برند کیفیت متریالی است که در زیورآلاتش استفاده می کند، مانند سنگ درخشان و زیبای سواروسکی، استیل ضد حساسیت، نقره و ...

Lanfranco Beleegia (بنیان‌گذار گروه Bros Manifatture) اولین شرکت خود را برای ساخت و توسعه ساعت‌های مچی با کیفیت بالا در سال 1979 تاسیس کرد. 

این شرکت در سال 2002 وارد بازار جواهرات شد. در سال 2003 و بعد از موفقیت در بازار ایتالیا، برندش را به سطح جهانی گسترش داد و محصولاتش را در مهم‌ترین نمایشگاه‎های بین‌المللی به نمایش درآورد.

در سال 2005 نیز شروع به تبلیغات در رسانه‌ها، تلویزیون و بیلبورد کرد. در ادامه این فعالیت‌ها Bros Manifatture، Penelope Cruz را به عنوان سفیر برند انتخاب کرد. جذابیت و ظرافت لاتینی او کاملاً فلسفه برند را نشان می‌دهد.

در سال 2008، برند Brosway 925 برای ساخت جواهرات با نقره 925 استرلینگ شروع به کار کرد. و از سال 2009 تا کنون این برند مشهور و پرطرفدار در بیشتر کشور ها نمایندگی خود را تاسیس کرده است .

در سایت ایران تایمر محصولات جدید برند برازوی را مشاهده کنید:
http://ir-t.ir/brosway

ساعت مچی با نماد مار

اولین حسی که این ساعت به شما میدهد، مار خوش خط و خالیست که قاب ساعت مچی را احاطه کرده است.طراحی های خاص طبیعتا سلایق خاص رو به خودشون جذب میکنند، پس اگر شما جزو آن افرادی هستید که دوست دارید در استایلتون جسورانه تصمیم بگیرید این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم. ساعت زنانه فشن از برند معروف کشور ایتالیا، جاست کاوالی برندی که نام  طراح سرشناس آن روبرتو کاوالی است.

ویژگی برتر این مدل:
همانطور که از طراحی این سری ساعت های جاست کاوالی مشخص است، شکل قاب، نوع پیچش دستبندی (بند) ساعت و عقربه این مدل نشان میدهد که از مار الهام گرفته شده اند.

این طرح در 5 مدل با رنگ بندی طلایی، رزگلد(مسی) و ترکیب این رنگها با استیل تولید شده است تا شما متناسب با سلیقتون رنگ دلخواه را انتخاب کنید. همچنین از روکش پودری PVD برای دوام بهتر رنگ ساعت استفاده شده است.
داخل صفحه ساعت، هرچند نمای ساده ای دارد اما اکلیلی بودن صفحه و عقربه دقیقه شماری که سر آن شکل مار است، حس یک ساعت مچی فشن را میدهد که برای مهمانی ها می تواند یک اکسسوری شیک و پر جلوه باشد.
نکته مثبت دیگراین ساعت مچی زنانه که میتوان به آن اشاره کرد، حالت دستبندی آن است که برای انواع سایز مچ خانم ها مناسب می باشد.

  

 

مشخصات ساعت مچی:

جنس قاب و بند: استیل (ضد حساسیت)
جنس شیشه: مینرال (کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)
عرض قاب:26 میلیمتر(قابل استفاده برای انواع مچ های بانوان )
نوع موتور: باتری
اصالت برند ایتالیا
گارانتی: 2سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور،رنگ قاب، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر
مقاومت در برابر آب آن:30متر (3bar فشار هوا)است که در حد پاشیده شدن آب روی آن گزینه خوبی محسوب می‌شود.

 

مشخصات و قیمت مدل:
irantimer.com/p/56726
irantimer.com/p/60114
irantimer.com/p/56725
irantimer.com/p/60116
irantimer.com/p/60115