وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

ساعت مچی گارمین مسیریابی می‌کند


موبنا- شرکت گارمین از دو مدل ساعت مچی رونمایی کرد که قابلیت مکانیابی دارند و از سرویس GPS بهره می برند.


به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از گایاکوما، گارمین از دو مدل ساعت مچی GPS دارد رونمایی کرده که اولی با نام Forerunner 410 دارای صفحه نمایش لمسی، اسکرول و پشتیبانی از فناوری بی سیم ANT است که به کاربران امکان می دهد به شکل بی سیم اطلاعات و نرم افزار آپلود کنند.
دومین مدل با نام Forerunner 210 در دسترس کاربران قرار می گیرد که امکان دسترسی به اطلاعات لحظه به لحظه، دریافت کننده GPS با فناوری HotFix، قابلیت کاهش مصرف انرژی و هشت ساعت راهنمای GPs را دارد.
هر دو ساعت های گارمین امکان اتصال به کامپیوتر با اتصال USB و Wifi   (اتصال بی سیم محلی) را دارند.
اطلاعات بیشتر راجع به این ساعت ها، قیمت و زمان عرضه آنها اعلام نشده است.

تصاویر مربوط به خبر عرضه گوشی ساعت مچی لمسی g910 ال جی توسط oran


 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی gsmaria ، کمپانی orange نخستین اپراتور است که بطور رسمی گوشی جدید ساعت مچی لمسی g910 ال جی را در اروپا عرضه می کند . این دستگاه جدید تا مدتی دیگر در فروشگاههای اروپایی orange در اختیار کاربران قرار می گیرد و به آنها امکان می دهد تا از روش های نوین در برقراری ارتباط لذت ببرند . این گوشی ساعت مچی شیک با یک هدست بلوتوث همراه است و از سایر ویژگی های آن می توان به یک منوی لمسی ، پشتیبانی نسل سوم با hsdpa و قابلیت های مکالمه تصویری اشاره کرد . g910 ال جی به نرم افزار داخلی پخش mp3 نیز مجهز است . همچنین کاربران مانند سایر گوشی های موبایل در این مدل نیز می توانند کلیپ های ورزشی را مشاهده کنند و یا از سایر ویژگی های چند رسانه ای بهره مند شوند . در رابطه با زمان دقیق عرضه این مدل و قیمت آن اطلاعاتی ارائه نشده است .

 

نخستین ساعت مچی دنیا با جوهر الکترونیکی



به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از الکترونیستا، شرکت فسفر (phosphor) ادعا می کند این ساعت مچی که هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده نخستین ساعتی است که با فناوری صفحه نمایش جوهر الکترونیکی کار می کند.
بر اساس اطلاعات منتشره اعداد مندرج در صفحه نمایش این ساعت زیر نور خورشید نیز کاملا قابل مشاهده است.
این ساعت در مدل های مختلف و طرح های متفاوت در دسترس کاربران قرار می گیرد.
زمان عرضه این ساعت هنوز مشخص نشده اما گفته می شود با میانگین قیمت 150 تا 250 دلار هم اکنون از طریق وب سایت این شرکت پیش فروش شود.

سونی اریکسون ساعت هماهنگ با گوشی عرضه کرد




به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، ساعت مچی سونی اریکسون liveview نام دارد و علاوه بر گوشی های سونی اریکسون با همه گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید سازگار است.
این دستگاه امکان دسترسی به عملکردهای اصلی گوشی اندروییدی را به کاربران می دهد و کاربران می توانند این دستگاه را شخصی سازی کنند.
ابعاد liveview ، 11×35×35 میلیمتر است و 15 گرم وزن دارد.
صفحه نمایش این دستگاه 1.3 اینچی لمسی oled با وضوح تصویر 128×128 پیکسل است و باتری آن قادر است چهار ساعت شارژ نگه دارد.
liveview با دستگاه های مبتنی بر نسخه 2.0 اندرویید سازگار است و کاربران می توانند عملکردهای موسیقی را با آن کنترل کنند، پیامک بخوانند، به پیام های فیس بوک و توییتر دسترسی داشته باشند و زمان و تاریخ را ببینند.
از این دستگاه همچنین می توان هنگام پیاده روی و رانندگی در زمینه ناوبری بهره برد.
liveview در رنگ مشکی از ماه آینده با قیمت 96 دلار در دسترس کاربران قرار دارد.

ارایه ساعت مچی سازگار با گوشی های اندروییدی




به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، این ساعت مچی که liveview نام دارد علاوه بر گوشی های سونی اریکسون با همه گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید سازگار است.
این دستگاه امکان دسترسی به عملکردهای اصلی گوشی اندروییدی را به کاربران می دهد و کاربران می توانند این دستگاه را شخصی سازی کنند.
ابعاد liveview ، 11×35×35 میلیمتر است و 15 گرم وزن دارد.
صفحه نمایش این دستگاه 1.3 اینچی لمسی oled با وضوح تصویر 128×128 پیکسل است و باتری آن قادر است چهار ساعت شارژ نگه دارد.
liveview با دستگاه های مبتنی بر نسخه 2.0 اندرویید سازگار است و کاربران می توانند عملکردهای موسیقی را با آن کنترل کنند، پیامک بخانند، به پیام های فیس بوک و توییتر دسترسی داشته باشند و زمان و تاریخ را ببینند.
از این دستگاه همچنین می توان هنگام پیاده روی و رانندگی در زمینه ناوبری بهره برد.
liveview در رنگ مشکی از پاییز امسال در دسترس کاربران قرار دارد.

ساعتی که جاسوسی می کند



به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از گجتنیوز، ساعت مچی spymax w1 دارای دوربینی است که به شکل پنهانی بر روی صفحه نمایش آن تعبیه شده و قادر است تصاویر ویدیویی ضبط کرده و عکاسی کند.
حافظه داخلی این ساعت هشت گیگابایتی است و قادر است 20 فریم در ثانیه تصویر ویدیویی با وضوح تصویر 480×640 پیکسل ضبط کند. عکس های گرفته شده توسط این دوربین با رزولوشن 1200×1600 پیکسل به ثبت می رسند.
این ساعت همچنین دارای بلندگو است و باتری آن از طریق usb شارژ می شود.
spymax w1 با قیمت 36 دلار در دسترس کاربران قرار دارد.

 

ساعت مچی که یادت میاره زندگی کوتاست!

فردی به نام کریسپین جونز معتقد است که امروزه هر کسی یک گوشی موبایل به همراه دارد که با آن از ساعت خبر دار شود. بنابراین میتوان با ساعت مچی کارهای دیگری انجام داد. بر اساس این گفته یک شرکت ساعتی را طراحی کرده که به جای نشان دادن ساعت مرتب به شما یادآوری میکند که زندگی کوتاه است و باید منتظر مرگ بود. بنابراین باید درست و مفید زندگی کرد.

دو عقربه ی ساعت به شما میگوید :  "به یاد داشته باش - تو خواهی مرد"

به نظر شما آیا با چنین چیزی کارهای خوب خواهیم کرد؟ یا فقط کمی بیشتر استرس به زندگی اضافه میکنیم.!