وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

تا پایان شهریور فروش ساعت مچی ویولت (VIOLET) در سایت ایران تایم


تا پایان شهریور فروش ساعت مچی ویولت (VIOLET) در سایت ایران تایمر آغاز میشود



 

برند ساعت مچی ویولت (VIOLET) در ایران نامی آشنا به شمار می رود. این برند ژاپنی در کنار سابقه نه چندان طولانی همواره محصولات خود را برای قشر وسیعی در جامعه عرضه کرده است. تاسیس این کمپانی به سال 1991 باز میگردد و در حال حاضر نیز دامنه فعالیت خود را در ایران و کشورهای روسیه، اوکراین و تعدادی از کشورهای آسیای شرقی گسترش داده که این نشانگر فروش بالای محصولات این کمپانی میباشد. ساعت مچی ویولت (VIOLET) با تنوع بسیار زیاد محصول، محصولات خود را با رنج قیمتی 80 هزار تومان به بالا عرضه کرده است.

ایران تایمر نماینده انحصاری فروش اینترنتی این برند در ایران خواهد بود.
 


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

ساعت مچی هوشمند وِیژه نابینایان عرضه شد


توسط پژوهشگران کشور؛
ساعت مچی هوشمند وِیژه نابینایان عرضه شد


پژوهشگران کشور طی مطالعاتی عصای هوشمند به صورت ساعت مچی را طراحی کردند که می تواند با استفاده از سنسورهای اولتراسونیک موانع و فرورفتگی ها را با دقت بالا تشخیص و به نابینایان هشدار دهد.

امیر طباطبایی از محققان این طرح در گفتگو با خبرنگار مهر، هدف از اجرای این طرح را حل مشکلات افراد کم بینا و نابینا ذکر کرد و افزود: در آغاز مطالعات در صدد بودیم تا عصای هوشمند برای این دسته از افراد طراحی کنیم که با رسیدن به موانع به نابینایان هشدار دهد.
وی با اشاره به مشکلات عصای نابینایان اظهار داشت: از این رو در فاز دوم مطالعات تصمیم گرفتیم تا با تبدیل عصا به ساعت مچی، سیستمی را برای آنها طراحی و تولید کنیم که نابینایان و کم بینایان را در انجام کارهای روزمره یاری رساند.

طباطبایی به جزئیات این سیستم هشدار اشاره کرد و گفت: در جلوی این ساعت سنسورهایی نصب شده که قادر است موانعی که بر سر راه نابینایان است را تشخیص و به آنها هشدار دهد.

محقق این طرح ادامه داد: در قسمت عقب ساعت نیز سنسورهای دیگری نصب شده است که می تواند پله، برآمدگی و فرورفتگی ها را تشخیص دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این ساعت با برنامه هایی که نصب شده است می تواند چاه های عمیق و پله را از هم تفکیک کند، یادآور شد: سیستم هشدار این ساعت از طریق وبیره، صوت و نور انجام می گیرد که در نمونه اولیه این طرح از طریق صوت (بوق) است.

طباطبایی سنسور مورد استفاده در این ساعت را از نوع اولتراسونیک دانست و اضافه کرد: این سنسورها امواج را با سرعت و قدرت بالا ارسال می کند از این رو می تواند موانع را با دقت زیاد اعلام کند.

این محقق اظهار داشت: این طرح در مرحله تست است که با هماهنگی هایی که با موسسه عصای سفید شد این ساعت در این موسسه تست می شود.
 
به گفته وی این طرح با همکاری گروهی از پژوهشگران دانشگاه های شهید بهشتی، علم و صنعت، تربیت مدرس و صنعتی شریف اجرایی شده است.

 


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

ساعت مچی همه کاره

  ساعت مچی همه کاره

 

شاید زمانی دویدن ورزش ساده‌ای بود که نیاز به تجهیزات خاصی نداشت. اما امروزه کسانی که برای دویدن می‌روند، به ابزارهای زیادی نیاز دارند: آن‌ها ساعتی می‌خواهند تا زمان را بدانند،‌ ام.پی.تری‌پلیر می‌خواهند تا با گوش دادن به موسیقی انرژی بگیرند، بسیاری از کنترل‌گرهای ضربان قلب استفاده می‌کنند و ...... به این مجموعه تلفن همراه را هم اضافه کنید که برای برقراری ارتباط در دنیای امروز ضروری است. نتیجه همه این‌ها،‌ مجموعه‌ای دست‌وپاگیر از ابزارهای گوناگون است که باید با خود حمل کرد،‌ مراقب شارژ تک‌تک آن‌ها بود و ... خلاصه این‌که دویدن در دنیای امروز کلی دردسر دارد!

 


خبر خوب این که به گزارش دیسکاوری، شرکت فرانسوی وی.ایی.ای دیجیتال، از اواخر همین هفته وسیله تازه‌ای را وارد بازار می‌کند که علاوه بر ابزارهای ذکر شده، امکانات دیگری هم دارد،‌ همه امکانات تنها و تنها روی یک ساعت مچی!

این ساعت مچی مخصوص ورزشکاران طراحی شده و اسپورتیو نام دارد. اسپورتیو قرار است کنترل‌گر ضربان،‌ جی.پی.اس، تلفن ایی.دی.جی.ایی،‌ ام.پی.تری‌پلیر و 8 گیگابایت حافظه داشته باشد. به این مجموعه، بلوتوث و ابزارهایی برای اندازه‌گیری سرعت، تعیین مسافتی که پیموده‌اید و البته سنجش میزان کالری که سوزانده‌اید را اضافه کنید. همچنین این ساعت یک دوربین دارد که با آن می‌توانید فیلم هم بگیرید. یک پورت یو.اس.بی در یک طرف ساعت اسپورتیو قرار داده شده که کاربرد آن را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کند.

به نظر مجموعه کاملی می‌رسد نه؟ خب باید یک نمایشگر لمسی 1.5 اینچی و یک دکمه اس.او.اس (SOS) برای گرفتن کمک در شرایط اضطراری را هم اضافه کرد.  راستی اسپورتیو خودش می‌تواند ساعت را اعلام کند. از یک ساعت مچی دیگر چه می‌خواهید؟

قیمت ساعت اسپورتیو شرکت وی.ایی.ای (VEA Sportive) حدود 570 دلار تخمین زده شده است.

 

منبع: خبرآنلاین


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

ساعت مچی آندرویدی می آید

ساعت مچی آندرویدی می آید

شرکت Blue Sky  ساعت های مچی با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه خواهد داشت . I’m Watch نام ساعت مچی ای است که در آن از نسخه ساده شده ۱٫۶ سیستم عامل اندروید استفاده شده است . این ساعت مچی که بی شباهت به موزیک پلیرهای ipod nano  اپل به همراه مچ بند نیست در رنگ بندی بسیار زیبا و شکیلی قرار است عرضه شود . صفحه نمایشگر این ساعت ۱٫۵۶ اینچ بوده ، دارای ۶۴ مگابایت رم و چهار گیگابایت حافظه داخلی جهت ذخبره سازی فایل های خورد نیاز از قبیل موزیک می باشد. این ساعت علاوه بر نمایش زمان و تاریخ قادر است آخرین بروز رسانی های فیس بوک و توییتر فرد را به نمایش گذارد، برای ارتباط  با اینترنت  می توان از طریق بلوتوث دستگاه به گوشی تلفن همراه متصل شد و از آن طریق اقدام کرد.ضمنا یک جک هدفون برای آن تعبیه شده که امکان گوش دادن به موزیک و استفاده از آن به عنوان موزیک پلیر را فراهم می آورد.

شرکت Blue Sky  امیدوار است بتواند I’m Watch را تا پایان سال میلادی جاری روانه بازار کند . قیمت هر دستگاه ساعت مچی با سیستم عامل اندرویدی ۳۵۰ دلار معادل ۲۴۹ یورو می باشد.

ترجمه:توسط رضا محمدی

منبع:آی تی بلاگ


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.