وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

یک مسابقه جنجالی گلف بین چهار نفر: 4 ساعت مچی در دست گلف بازان قهار

 برای بسیاری از امریکایی ها، تابستان یعنی آخر هفته‌ی کلاسهای یادگیری گلف و نشستن روبروی تلویزیون و تماشای مسابقات حرفه ای گلف و برای بسیاری از علاقه مندان ساعت، این اتفاق شامل توجه فراوان به ساعت مچی گلف بازان حرفه ای هنگام مصاحبه شان و در بعضی موارد هنگام بازی آن ها نیز می شود. از آنجاییکه مسابقات قهرمانی گلف پی.جی.ای از آخر این هفته شروع می شود، ما مسابقه‌ی چهارنفره‌ی ساعت مچی آن ها را برای شما به نمایش می گذاریم.


رولکس Rolex

رولکس در تاریخ مسابقات گلف یک سابقه‌ی طولانی دارد. بسیاری از گلف بازان بزرگ تاریخ همچون «جک نیکلاس»، «آرنولد پالمر»، «تیگر وودز» و «فیل میکلسون» ساعت رولکس دست و آن را تایید می کردند. «میکلسون» برنده پنج جایزه قهرمانی بزرگ در سال های گذشته، امسال ساعت جدید کمپانی رولکس، Rolex Oyster Perpetual Day-Date را دست می کند. عکس این قهرمان بزرگ را در زیر و ساعت رولکس جدیدش را در زیر آن می بینید.

1111 11111

امگاOmega

امگا برند دیگریست که به مسابقات گلف پیوند عمیقی خورده است. امگا همکار رسمی مسابقات قهرمانی «پی جی ایPGA» و «رایدر کاپ Ryder Cup» است. امگا اسپانسر برگزاری مسابقات گلف هم می شود. «روری مکلروی Rory Mcllroy» در مسابقات امسال ساعت Omega Seamaster Aqua Terra 150 M Master Co-Axial دست می کند. تصویر این قهرمان گلف را در پایین و تصویر ساعت مچی جدید او را در زیر آن می بینید.

22222 sfh

اُدمار پی گی Audemars Piguet

ادمار پی گی در دنیای ورزش به دلیل پیوند خوردن با نام ورزشکاران قهار در چندین رشته ورزشی ، برندی مشهور است. در «ان بی آیNBA» LeBron James و در مسابقات اتومبیل سواری فرمول1 «میشاییل شوماخرMichael Schumacher» ساعت ادمار پی گی دست می کنند. در میان گلف بازان «دنی ویلت» در مسابقات اروپایی «ای پیAP » ساعت Audemars Piguet Royal Oak Chronograph تمام استیل دست کرد و گفته شده در این دوره مسابقات هم دست می کند. ادمار پی گی اسپانسر رسمی این قهرمان است. تصویر او و ساعتش را در زیر می بینید.

3333 33333

ریچارد میل Richard Mille

این مسابقه چهار نفره را با برند ریچارد میل به پایان می رسانیم. ریچارد میل نیز مانند سه برند دیگر در دنیای ورزش پرطرفدار است. در تنیس حرفه ای«رافائل نادالRafael Nadal » تنیس باز بزرگ ساعت ریچارد میل دست می کند و در گلف «بوبا واتسون Bubba Watson» امسال با ساعت جدیدش Richard Mille RM 38-01 Sensor Tourbillonمسابقات قهرمانی را شروع می کند. تصویر این قهرمان و ساعتش را در زیر می بینید.

4444

44444

منبع: www.watchtime.com

امانت داری و اخلاق مداری 

استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

امگا المپیک 2016 را زمان سنجی می کند: معرفی ساعت جدید Seamaster Bullhead “Rion 2016”

بازی های المپیک 2016 یک سال دیگر در ریودوژانیرو آغاز می شود و می بینیم که  برند سوییسی «امگاOmega » یک بار دیگر به عنوان زمان سنج رسمی مسابقات المپیک انتخاب می شود. در هفته ای که گذشت امگا به همین مناسبت ساعت جدید خود را بیرون داد. ساعت زیبای Omega Seamaster Bullhead Rio 2016

در حال حاضر از این ساعت فقط 316 عدد تولید شده و با قیمت 9600 دلار به فرو می رسد. گفته شده با شروع المپیک احتمالا تعداد بیشتری از این ساعت تولید می شود.

تصاویر این ساعت زیبا را می توانید در زیر ببینید.

Omega_Seamaster_Bullhead_Rio2016_front_560

Omega_Seamaster_Bullhead_Rio2016_reclining_560

OMEGA-Seamaster-Bullhead-Rio_Launch_560

منبع: www.watchtime.com

امانت داری و اخلاق مداری 

استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

هفت ساعت زیبا از کمپانی آی.دبلیو.سی IWC

کمپانی «آی.دبلیو.سی IWC» اخیرا کلکسیون جدید خود را به نام « کلکسیون مهندسی Ingenieuer collection» بیرون داد. طرح های این کلکسیون با الهام از همکاری جدید این برند با تیم مسابقات فرمول 1 مرسدس بنز طراحی شده اند. با مراجعه به سایت ایران تایمر می توانید عکسها را با کیفیت بالا دانلود کرده و به عنوان عکس دسکتاپ از آن ها استفاده کنید.

IWC_Ingenieur-Automatic_LG IWC_Ingenieur-Automatic-AMG-Black-Series-Ceramic_LG2 IWC_Ingenieur-Automatic-Carbon-Performance_LG IWC_Ingenieur-Chronograph-Racer_LG IWC_Ingenieur-Chronograph-Silberpfeil_LG IWC_Ingenieur-Perpetual-Calendar-Digital-Date-Month_LG

منبع: www.watchtime.com

امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است


توربیلن برنزی با طرح جمجمه از کمپانی «بل اند راس Bell & Ross»

«بل اند راسBell & Ross » برای شرکت در حراجی بزرگ «اُنلی واچ Only watch» ساعت جدید خود را با طرح جمجمه بیرون داد. طرح ساعت بسیار وحشتناک است و برای عاشقان طرح جمجمه بسیار هیجان انگیز است. این طرح قبلا هم  با نام  BR 01 تولید شده بود ولی این بار با جنس برنز و رنگ برنزی حالت ترسناک تری به خود گرفته است.

قاب این ساعت 46 میلیمتری است و از برنز سالخورده ساخته شده است. در طراحی عقربه ها و اجزای صفحه نمایش از طرح های شمشیر و استخوان های صلیبی شکل استفاده شده است. اگر شما هم فنِ جمجمه هستید و البته پولدار هم هستید می توانید این ساعت را در حراجی بخرید و با این کار به خیریه هم کمک کنید.


BR01_SkullBronze_Tourbillon_Environement-560redone 

Ecrin_OnlyWatch_2015_Environnement-560 Photo_gravure_Skullhead-560 Tourbillon-gold-3D-560

منبع: www.watchtime.com

امانت داری و اخلاق مداری 

استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.