وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

چطور ساعت مچی مناسب خودم را پیدا کنم؟

چه ساعتی مناسب من هست؟ این سوال از رایج ترین سوالاتی است که هنگام خرید برای شما پیش می آید.

اما چطور به خودتان جواب میدید یا خودتان را قانع می کنید؟ اینکه در مرحله اول از دیدن اون جنس حس خوبی به شما دست پیدا کند خیلی خوبه اما اگر شما شخصی هستید که با مشغله های کاری خود درگیر شدید و حرفه ورزشی خاصی را دنبال نمی کنید، آیا یک ساعت مچی ورزشی که ارتفاع سنج و قطب نما و … داشته باشد برای استفاده روزمره شما مناسب است؟ خیر!

پس برای یک انتخاب خوب ابتدا نیاز به آشنایی با دنیای ساعت مچی دارید. با چند نکته به شما میگوییم چطور یک انتخاب حرفه ای داشته باشید.

 ابتدا با دنیای ساعت بیشتر آشنا شوید برای این آشنایی داخل سایت مطالبی در اختیار شما گذاشتیم، مانند شناخت انواع موتورهای ساعت، ویژگی های کاربردی، میزان ضد آب و … که بصورت تخصصی توضیح داده شده اند.

 

در مرحله دوم خود را بشناسید. همانطور که در بالا هم اشاره شد، شما می بایست متناسب با فعالیت و نوع کارتان ساعت مچی مناسب خود را پیدا کنید. اگر شما شغلی دارید که پرتحرک است باید ساعتی انتخاب کنید تا مقاوم ، ضد ضربه و همچنین روی دست سبک باشد. اگر بصورت مداوم در جلسات مهم کاری شرکت می کنید یقینا یک ساعت مچی کلاسیک که با اکسسوری های دیگر در استایلتان ست شود مناسب شماست. یا اگر شما شخصی پر مشغله هستید شاید نیاز به یک ساعت هوشمند دارید تا پیام های مهم را به شما یادآوری کند.

و در مجموع ممکن است شما برای استایل ها و موقعیت های مختلف خود نیاز به چند سبک ساعت مچی داشته باشید.

 

بعد از این شناخت ها، بودجه خود را در نظر بگیرید. با میزان بودجه ای که میخواهید خرید کنید میتوانید یک ساعت مچی فیک که فاقد اعتبار و اصالت است بخرید یا اینکه با همان مبلغ و مشاوره درست یک ساعت مچی اصل خریداری کنید تا خیالتان از بابت اصالت و گارانتی آن نیز راحت شود.پیشنهاد می کنیم هنگام خرید حتما از مشاوران ما سوالات خود را بپرسید تا در خصوص برند ها بهتر شما را راهنمایی کنند.

 

بعد از اینکه به مرحله انتخاب رسیدید، یک یا هر چند ساعتی که مورد پسندتان بود را به دقت از تمامی زوایا بررسی کنید. سعی کنید بیشتر عکس های روی دست آن محصول را ببینید تا واقعیت آن ساعت مچی را درک کنید.همچنین فیلم های 3 بعدی یا آنباکس های داخل سایت ما در هنگام انتخاب شما کمک خوبی است که میتوانید استفاده کنید.

 

و اما نکته آخر و مهم در هنگام خرید: سعی کنید از اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می کنید مطمئن شوید. بیان صادقانه و مشاوره درست آن فروشگاه در تمامی این مراحل به شما کمک بزرگی می کند. مطمئن شوید بعد از خرید محصول امکان بازگشت یا تعویض آن مدل را دارید اینطور حس اطمینان در زمان خرید و بعد از آن برای شما بیشتر خواهد بود. 

 

مطالب بیشتر را در لینک زیر بخوانید:

http://ir-t.ir/AboutW


ساعت مچی به درخشانی تابستان

ساعت مچی به درخشش خورشید برای روزهای داغ تابستانی، پیشنهاد امروز ما برای آقایان خوش تیپ که استایل های متفاوت را می پسندند.
طراحی شیشه این ساعت مچی مانند آینه است که در 2 رنگ زرد و آبی تولید شده . هر 2 رنگ این مدل ساعت مچی مردانه استورم سبکی تابستانی دارند.

 

      

 

ویژگی های برتر این مدل:

عرض قاب کم این ساعت مردانه باعث می شود روی دست به خوبی بنشیند همچنین با طراحی ساده ای که دارد تنها با شیشه های رنگی است که مدلش را روی دست نمایان می کند.
بین عدد 7 و 8 هم قاب حلالی، تاریخ ماه را نمایش میدهد، این سبک ساعت مچی کلاسیک می تواند از اکسسوری هایی باشد که برای همیشه در لوازم شما ماندگار شود.

 

     

مشخصات ساعت مچی:

جنس بند و قاب: استیل (ضدحساسیت)
جنس شیشه: مینرال(کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)
عرض قاب: 42 میلیمتر(مناسب برای مچ های متوسط و درشت)
نوع موتور: باتری
اصالت برند: انگلستان
گارانتی: 2سالِ بین المللی
موارد گارانتی: موتور، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر
مقاومت در برابر آب: تا 50متر (5bar فشار هوا)است که برای استحمام و شستشوی دست گزینه خوبی محسوب می‌شود.


ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران
مشخصات و قیمت:
irantimer.com/p/42709
irantimer.com/p/42710

 

ساعت مچی زنانه به زیبایی گل

ظرافت در برش های دور شیشه این ساعت مچی زنانه، شکلی چند بعدی به آن داده تا با بازی نور روی دست جلوه خودش را دوچندان کند. طراحی شیشه و قاب این مدل مانند یک گل کریستالی روی دستان شما نقش می بندد که میتواند به استایل شما سبکی فشن ببخشد.

ویژگی برتر این مدل:

جسارت و خلاقیت در طراحی این مدل با ترکیب رنگ های گرم و خاص جلوه این مدل را برای یک ساعت مناسب تابستانی زیاد کرده. این ساعت مچی استورم با بدنه رزگلد (مسی) در 3 رنگ ترکیب شده با سبز، بنفش و سفید طراحی شده است که جزو رنگ های گرم محسوب می شود.

پیشنهاد می کنیم از این مدل ساعت برای استایل کلاسیک و بیشتر استایل های فشن (مهمانی ها) استفاده کنید تا درخشش بیشتری برای شما داشته باشد.

   

مشخصات ساعت مچی:
جنس بند و قاب: استیل(ضد حساسیت)
جنس شیشه: مینرال (کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)
عرض قاب: 33 میلیمتر (مناسب برای دستان ظریف و درشت خانم ها)
نوع موتور: باتری
اصالت برند: انگلستان
گارانتی: 2سالِ بین المللی
موارد گارانتی: موتور، رنگ بند، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یکسال توسط ایران تایمر
مقاومت در برابر آب : تا 50متر (5bar فشار هوا)است که برای استحمام و شستشوی دست گزینه خوبی محسوب می‌شود.

ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران
مشخصات و قیمت:
irantimer.com/p/56583
irantimer.com/p/21933
irantimer.com/p/21931

ساعت مچی اتوماتیک مردانه خاص

اگر جزو آقایانی هستید که به ساعت های اتوماتیک کوکی علاقه دارید، مشخصات و ویژگی های این ساعت با توجه به تخفیف 50 درصدی در این جشنواره(به مدت محدود)، می تواند برای شما گزینه خوبی باشد.

ویژگی برتر این مدل:

همانطور که در صفحه این ساعت مچی مشخص است، یک دایره کوچک در بالای عدد 6 چرخدنده های داخل موتور را نمایش می دهد که اصلاحا به این نوع طراحی در ساعت های مکانیکی، قلب باز می گوییم.
معمولا این سبک طراحی با حفظ ظاهر کلاسیک، زیبایی صفحه را دو چندان می کند.
ترکیب رنگ های استیل، طلایی و مشکی در طراحی این مدل، دست شما را برای ست کردن با انواع لباس های روزانه یا مجلسی کلاسیک باز کرده.

از بند چرم طبیعی برای این ساعت مچی مردانه استفاده شده که باعث دوام بهتر بند است. همچنین از شیشه سفایر کریستال برای مقاومت بیشتر در مقابل خط و خش احتمالی برای این ساعت الیزه استفاده شده است.

   

مشخصات ساعت مچی:
جنس بند: چرم طبیعی
جنس قاب: استیل (ضدحساسیت)
جنس شیشه: سفایر کریستال(ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
عرض قاب: 40 میلیمتر(مناسب مچ های متوسط برای آقایان)
نوع موتور: اتوماتیک-کوکی
اصالت برند: آلمان
موارد گارانتی: موتور، رنگ قاب و مقاومت در برابر آب
مقاومت در برابر آب: تا 50متر (5bar فشار هوا)است که برای استحمام و شستشوی دست گزینه خوبی محسوب می‌شود.


ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران

مشخصات و قیمت :
irantimer.com/p/59513


موفقیت برند استورم و تاریخچه آن

استورم یک برند بریتانیایی است که از سال 1989 شروع به فعالیت کرد تا در طراحی محصولات معاصر برای سبک های روزانه و البته بیشتر سبک های فشن همیشه پیشرو باشد.
این برند با تعداد زیادی از طراحان خوش ذوق، ساعت مچی و جواهراتی را هر سال با جدید ترین مدل ها و طراحی های مبتکرانه وارد عرصه رقابت در بازار می کند.

کیفیت ساعت مچی های زنانه و مردانه استورم از به کار بردن استیل ضد زنگ، سرامیک، چرم و کریستال های Swarovski  کاملا مشهود می باشد.

STORM به دلیل ساعت‌های اختصاصی و لوازم جانبی (اکسسوری) مجلل شیک و خاص خود مشهور است. علاوه بر طیف گسترده ساعت‎ مچی ها و جواهرات، این برند همچنین کیف، کیف پول، عطر، عینک و لباس و کفش را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

محصولات STORM در شعبات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های خرده‌فروشی مستقل و … در بیش از 45 کشور جهان به فروش می‌رسد. امروزه، STORM یک برند ساعت پیشرو بریتانیایی در بازار است  و تا به امروز نیز در صنعت مد پیشگام بوده.

STORM این چشم‌انداز را دارد که همچنان به گسترده کردن مرزهایش ادامه داده تا به مشتریانش اطمینان دهد که همیشه با طرح‌های اصیل و جدیدش آن‎ها را هیجان‌زده می‌کند.

مجموعه استورم به طور مداوم به دنبال چالش‌های جدید در طراحی می‌باشند. تیم طراحی اختصاصی STORM از دنیای اطرافشان الهام گرفته و مواد و مصالح غیر مرسوم را با یکدیگر و با ابزاری دقیق ادغام می کنند تا محصول جدیدی تولید کنند.
اگر سبک سلیقه شما، انتخاب اکسسوری های جذاب و منحصر به فردی است که در طراحی متفاوت عمل می کنند، بی شک پیشنهاد ما به شما دیدن ساعت مچی های استورم است.

ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران

محصولات این برند در لینک زیر:
http://ir-t.ir/storm

ریسک استفاده از ساعت مکانیکی:آیا ساعت های مکانیکی مناسب فعالیت های ورزشی هستند؟

با یک ساعت مچی مکانیکی میتوان ورزش کرد؟ آیا فعالیت زیاد و تحرک به موتور ساعت و عملکرد آن آسیبی وارد نمی کند؟

اگر این موضوع از دغدغه های شماست حتما این مطلب را بخوانید.

ساعت مچی هایی که موتور کوکی یا کوکی اتوماتیک دارند، همیشه حساس ترند و به مراقبت بیشتری نیازمند هستند.

عموما افرادی ساعت مچی های مکانیکی را انتخاب می کنند، که به اصالت و قدمت تولید ساعت مچی های مکانیکی اهمیت میدهند و معمولا سبک های کلاسیک را برای استایلشان می پسندند.

در پست های بعدی حتما فرق میان موتورهای کوکی و کوکی اتوماتیک را در مکانیزم ساعت مچی های مکانیکی به شما آموزش می دهیم.

اما بحثی که مطرح است، مدل استفاده از این نوع ساعت هاست که آیا فقط مختص افراد کلاسیک پوش است یا برای ورزشکاران و اسپرت پوشان هم می تواند انتخاب مناسبی باشد؟

ساعت مچی های مکانیکی همیشه در رده ساعت های لوکس قرار می گیرند، و با توجه به تلاش تولید کنندگان این مدل ساعت ها برای بالا بردن مقاومت آنها در برابر آسیب های احتمالی، همچنان باید این را در نظر گرفت که بخاطر نوع اسمبل و کارکرد موتورشان جزو ساعت هایی هستند که بهتر است برای فعالیت های کم تحرک استفاده شوند.

اما نوعی خاص از این سبک ساعت مچی ها تولید می شوند که مختص استفاده در فعالیت های ورزشی هستند. یعنی ساعت مچی های مکانیکی که مختص ورزش های پرتحرک سنگین، غواصی یا … هستند. البته رنج قیمتی که برای این دست ساعت ها در نظر گرفته می شود معمولا حس ریسک را برای خریدارانش در هنگام استفاده از آنها بالا می برد.

و البته باید در نظر گرفت خیلی از آسیب های احتمالی که به ساعت وارد می شود، ممکن است در ظاهر دیده نشود اما تاثیر آن روی عدم درست کار کردن موتور به مرور زمان خودش را نشان می دهد.

در نتیجه با توجه به قیمت بالای ساعت های مکانیکی نسبت به ساعت های باتری، و همچنین فواید بیشتر ساعت مچی های دیجیتالی که میزان کالری از دست داده یا ضربان قلب و … را به شما نشان میدهند، پیشنهاد میکنیم برای فعالیت های ورزشی سنگین از ساعت های اسپریت استفاده کنید که علاوه بر نشان دادن زمان، کاربردهای سنجش سلامت را نیز برای شما به همراه داشته باشد. 

همچنین سبکی وزن ساعت مچی های اسپرت (غیر مکانیکی) معمولا در هنگام ورزش مزاحمت یا سنگینی روی دستان شما ندارند.

اما اگر همچنان به دنبال استفاده از ساعت مچی های مکانیکی اسپرت هستید، پیشنهاد می کنیم برای فعالیت های کم تحرک یا پیاده روی های روزانه تان از آنها استفاده نمایید.

 

نظر یا تجربه شما در این زمینه برای ما مفید است لطفا نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

یک انتخاب حرفه ای از برند حرفه ای

ویژگی برتر این مدل:

 طراحی مینیمالیست و تنوع در رنگ بندی و جنس به کار رفته در محصول است که دست شما را برای انتخاب به سبک سلیقه خودتان باز می کند.

کاربرد های دیگر این ساعت علاوه بر نشان دادن زمان، ویژگی نمایش تاریخ و کرنوگراف(قابلیت اندازه گیری زمان برای انجام کاری مشخص) است که بیشتر آقایان به این نوع ساعت مچی های مردانه با این ویژگی ها تمایل دارند.

این مدل با 2 طرح بند استیل حصیری و بند چرمی با تنوع رنگ گرم و خنثی تولید شده است .

مشخصات ساعت مچی:

جنس قاب و بند: استیل (ضد حساسیت) - چرم طبیعی

روکش رنگ: از روکش پودری pvd برای دوام بهتر در رنگ

جنس شیشه: سفایر کریستال(ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)

نوع موتور: باتری

اصالت برند: آلمان

گارانتی: 2سالِ بین المللی

موارد گارانتی: موتور، رنگ بدنه، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یکسال توسط ایران تایمر

مقاومت در برابر آب: تا 50متر (5bar فشار هوا)است که برای استحمام و شستشوی دست گزینه خوبی محسوب می‌شود.

 

ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران

برای مشاهده تنوع بالای این ساعت مچی ها به لینک زیر مراجعه کنید:

irantimer.com/p/58865
irantimer.com/p/58866
irantimer.com/p/58867
irantimer.com/p/58868