وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

رونمایی از ساعت اتوماتیک با نشانگر‌های کلاسیک توسط فردریک کنستانت

فردریک کنستانت دو ساعت اتوماتیک جدید به سری کلاسیک ایندکس (Classic Index – نشانگرهای اعداد کلاسیک در صفحه ساعت) اضافه کرده است.

این دو مدل تنها در آمریکای شمالی عرضه خواهند شد. هردو مدل در قاب استیل ضدزنگ به رنگ مشکی یا سرمه‌ای با بند چرمی همرنگ عرضه می‌شوند. فردریک کنستانت شیشه سفایر محدبی برروی صفحه ساعت قرار داده و از جنس مواد شب‌تاب نوارهایی برروی نشانگرهای ساعت کشیده است. و در نهایت پنجره کوچکی در موقعیت ساعت 3 برای نمایش تاریخ در نظر گرفته.

ساعت کلاسیک ایندکس اتوماتیک فردریک کنستانت مجهز به موتور اتوماتیک.... ادامه مطلب

فیلیپس 32 ساعت رولکس را در مزایده دیتونا فروخت

احتمالا بیشترین مزایده‌ای که در این فصل صحبت از آن است، مزایده دیتونا اولتیماتوم (Daytona Ultimatum) است. در نهایت مزایده موفقی بود و با 32 ساعت مچی موجود در کاتالوگ مزایده و فروش همه آنها به رقم 22.2 میلیون فرانک با احتساب هزینه‌های جانبی رسید. به صورت میانگین برای هر دیتونا 688 هزار دلار اختصاص میابد، البته یک چهارم کل مبلغ مربوط به مدل طلای سفید یا "اسب تک‌شاخ" (The Unicorn) با رفرنس 6265 است.

اگرچه مزایده به آرامی شروع شد، علی‌الخصوص به خاطر اتاق گرم و پر از جمعیت، به سرعت ریتم آن تند شد. بیشتر آیتم‌ها مورد علاقه چندین خریدار قرار گرفت و تنها اندکی از آیتم‌ها نزدیک قیمت تخمینی آن به فروش رفت.

این دومین ساعت گرانقیمتی که در این مزایده‌ها (بعد از ساعت ساعت 17.5 میلیون دلاری پاول نیومن) است که ... ادامه مطلب

ساعت الویس پرسلی، گرانترین ساعت امگا شد

یکی از ساعت‌های امگا که روزی بر دستان الویس پرسلی (Elvis Presley) خواننده معروف بوده به تازگی به قیمت 1.81 میلیون فرانک سوئیسی (با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی) فروخته شد که باعث شد تا این ساعت گرانقیمت ترین ساعت فروخته شده امگا تا به امروز شناخته شود. رکورد قبلی در آبان 1390 توسط یک نمونه آزمایشی توربیلون ثبت شده بود.

اگرچه ساعت توربیلون از نظر فنی جالب و برروی دست خوش می‌نشست، اما ساعت الویس تقریبا .... ادامه مطلب