وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

معرفی ساعت مچی زنانه آیس واچ

اگر خاص هستید، باید انتخاب هاتون هم خاص باشه
برند آیس واچ بخاطر سبک طراحی و جنس به کار رفته در ساعت مچی هایش جزو برند هایی قرار میگیرد که عملکرد متفاوتی را در دنیای مد و فشن دارد. این برند امریکایی معمولا ساعت هایی را تولید می کند که از لحاظ طراحی بدنه ساده هستند اما صفحه ساعت ها طراحی متفاوت و به روزی دارند. مثل همین ساعت مچی دخترانه ای که در این پست به شما معرفی می کنیم. این ساعت مچی زیبا هم میتواند برای دختران جوان کاربردی باشد و هم خانم ها. سبک این ساعت زنانه، کلاسیک و نیمه اسپرت است. به همین خاطر هم میتوانید برای استایل های روزمره و لباس های کژوال استفاده کنید، و هم برای زمان هایی که میخواهید به یک مهمانی بروید یا یک قرار دوستانه داشته باشید. دلیل معرفی این ساعت مچی آیس واچ به شما، طراحی ثابت قاب و بند این مدل با طراحی متفاوت در صفحه هایش است. طرح هایی با گل های بهاری و رنگ بندی شاد که می تواند استایل شما را شاد تر نشان دهد. عرض قاب تمام این ساعت مچی ها 34 میلیمتر است که روی مچ های متوسط خانم ها مناسب تر است. این ساعت آیس هم مانند خیلی از مدل های دیگر این برند، دارای بند پلاستیکی خیلی نرم پلاستیکی است که دور مچ به نرمی پیچیده می شود.
همچنین این ساعت ضد آب تا 100ATM مقاومت دارد که برای شنا در عمق کم آب هم مناسب می باشد.

  

مشخصات ساعت:

نوع موتور: باتری
جنس شیشه: مینرال
جنس قاب و بند: پلاستیک نرم
مقاومت در برابر آب: 100 متر (مناسب برای شنا در عمق کم آب)
مدت و موارد گارانتی: 2 ساله بین المللی - موتور، ضد آب

  

مشخصات و قیمت این ساعت مچی ها را در سایت ایران تایمر ببینید:

www.irantimer.com/p/76989
www.irantimer.com/p/74808
www.irantimer.com/p/76988
www.irantimer.com/p/76992
www.irantimer.com/p/76990
www.irantimer.com/p/76991


معرفی 2 ساعت مچی سوئیسی کاندینو

به نظر شما ساعت مچی ست باید کاملا مثل هم باشد یا می تواند وجه مشترک داشته باشد؟ در این پست یک ساعت مچی زنانه و یک ساعت مچی مردانه از برند کاندینو معرفی می کنیم. که البته این ساعت ها با هم ست نیستند و می توانند جداگانه خریداری شوند، اما از طرفی  یک ایده برای زوج هاست تا به عنوان ساعت ست از این 2 مدل استفاده کنند.
ابتدا باید برای آشنایی بیشتر شما با برند کاندینو بگوییم که اصالت این برند کشور سوئیس است. ساعت مچی های سوئیسی کاندینو در سبک های مختلف کلاسیک، فشن و اسپرت تولید می شوند. 

ساعت مچی زنانه کاندینو مدل C4670/1 یک سبک کاملا کلاسیک و نیمه فشن را دارد. با داشتن این ساعت مچی می توانید از آن در استایل روزمره و یا مهمانی ها استفاده کنید. این ساعت مچی با کیفیت دارای شیشه ضد خش است و چرم طبیعی بند آن مقاومت بالایی دارد. در طراحی این ساعت زنانه از صدف طبیعی استفاده شده که جلوه صفحه ساعت را دو چندان کرده. بخاطر صدف طبیعی داخل صفحه و ترکیب رنگ بندی ساعت، روی دست زیباتر نیز نمایش داده می شود. عرض قاب این ساعت 30 میلیمتر است که برای مچ های متوسط و ظریف خانم ها نرمال و کاربردی است. این ساعت ضد آب در حد شستشوی دست نیز مقاوم می باشد.
مشاهده این ساعت در سایت ایران تایمر: www.irantimer.com/p/40794

  

ساعت مچی مردانه کاندینو مدل C4708/3 دارای سبک کلاسیک است. صفحه این ساعت آنالوگ طراحی ساده ای دارد و تنها قابلیت آن نمایش تاریخ است که برای آقایان بسیار کاربردی می باشد. نکته قابل توجه در این ساعت مردانه موتور اتوماتیک آن است. معمولا ساعت مچی اتوماتیک طرفداران بیشتری در بین آقایان دارد. همانند ساعت زنانه ای که معرفی کردیم، شیشه این مدل هم ضد خش است اما چرم آن چرم معمولی است. این ساعت مچی ضد آب در حد شنا در عمق کم مانند استخر مقاوم می باشد. اگر جزو آقایانی هستید که مچ متوسط و درشتی دارید، عرض قاب 41 میلیمتری این ساعت مناسب شماست.

مشاهده این ساعت در سایت ایران تایمر: www.irantimer.com/p/57671

 

وجه مشترک هر دو این ساعت ها برای کسانی که به دنبال ست کردن هستند، رنگ طلایی به کار رفته در ترکیب رنگ بندی این دو مدل و سادگی طراحی آنها است. به نظرتون کدام یک از این دو مدل زیباتر و کاربردی تر هستند؟