وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

محصول جدید شرکت رولکس Rolex با نام اکسپلورر 2

محصول جدید شرکت رولکس Rolex با نام اکسپلورر 2

به مناسبت چهلمین سالگرد ساعت اکسپلوررII 1655، رولکس مدل جدیدی را که دارای یک سری تغییرات بر روی اکسپلوررII است را معرفی کرد. در سری های جدید (REF:216570 ) عقربه ها سیاه یا مشکی و عقربه نشان دهنده ی ساعت گرینویچ نارنجی رنگ طراحی شده است. قابهای جدید3187 رولکس در اندازه 42 میلیمتر (در تولیدات قبلی 39 میلیمتر بوده) ساخته شده است. رولکس این زمان سنج (کرنومتر) جدید را کاملا در این قالب ساخت و قابلیت برخی از تکنولوژی لبه بند که شامل جذب انعطاف پذیری پاراشوک و یک کروم بند غیر مقناطیسی برای تداوم و پایداری بیشتر انتخاب شده است.


 سیستم جنبش به عقربه GMT(زمان سنج گرینویچ) این اجازه را می دهد که از زمان سنج های استاندارد مجزا باشد که از قالب 24 ساعته ثابت استفاده می کند. عقربه گرینویچ که نارنجی رنگ است کاملا از حالت مدل اصلی اکسپلورر II سال 1971 پیروی می کند. قاب جدید 42 میلیمتری از استیل 904L که به طور استاندارد در مدلهای ساعت اسپورت رولکس استفاده می شود ساخته شده و با یک کریستال یاقوت (شیشه ساعت) تطابق داده شده و دارای  یک پوشش ضد انعکاس نور و یک Cyclops (ذره بین) برای واضح نمایش دادن تاریخ می باشد.

 

این ساعت ضدآب دائمی تا عمق 100 متر مقاوم است، رولکس این مدل جدید را با حکاکی پشت سرهم کلمه “Rolex” در محیط داخلی ساعت به روز رسانی کرده. این واقعا تنها تغییری است که ما مانند یک ابزار پرزرق و برق ساعت  برای اولین بار شیفته ی آن هستیم. احتمالا علت به روز رسانی نسل پیشین ایجاد یک عقربه ی GMT روی امکانات اکسپلورر در سال 2010 برای رولکس بوده. این آزمایش در شهر Basel به انجام رسیده است. ما هنوز قیمت لیست شده ای را ندیده ایم اما انتظار می رود قیمتی بیشتر از 6325 دلاری باشد که در مدل های مشابه قیمت گذاری شده است.

    ترجمه: مدیر سایت ایران تایمر

ساعت مچی ستی زن اکو درایو مدل H509 سال 2011

مشخصات ساعت اکو درایو ستی زن مدل H509

قاب استیل / موتور مخصوص H509 / نشان دهنده های ساعت، دقیقه، ثانیه شمار کوچک و تاریخ(کورنوگراف) / طراحی صفحه برجسته سه بعدی / شیشه ضد خش روکش دار / ضد آب تا 100 متر زیر آب (غواصی) / قیمت پایه 23000 دلار


وقتی برای حفظ محیط زیست شما از خودرو سواری به دوچرخه سواری روی می آورید. محبوب ترین موضوعات سرگرم کننده در ژاپن این میشود که چگونه از باطریهای جیوه ای که به طبیعت کمتر صدمه میزند را استفاده کنند. در ابتدای سال 2011 تکنولوپی اکو درایو بار دیگر به کمک محیط زیست می آید تا نیاز به تعویض باطریهای جیوه ای را در ساعت مدل H509 حذف کند زمانی که پنلهای خورشیدی تعبیه شده در ساعت مچی در معرض نور آفتاب و یا نورهای محیطی قرار میگیرد باعث شارژ منبع تغذیه بی پایان ساعت مچی خواهد شد.


مشخصات و جنس ساعت
قاب استیل این ساعت با سختی و مقاومت بالا (در حد ضد خش) و شیشه کریستالی از یاقوت ضد خش با روکش یووی ضد انعکاس ساخته شده است. این ساعت کاملا ضد آب است. صفحه ساعت به صورت برجسته و کاملا 3D همراه با پنلهای خورشیدی طراحی شده است. نمایش تاریخ، سرعت سنج و کورنو گراف با علام درشت کاملا محصوص بوده و استفاده از رنگهای مشکی برای زمینه و نشانگرهای سفید و قرمز با بند از بافت چرمی از ویژگیهایی است که حمل را برای یک مرد ورزشکار فراهم می آورد.

ساعتی که روزها را می شمارد

ساعتی که روزها را می شمارد

بر خلاف تمامی ساعت ها که اوقات روز را نشان می دهند این ساعت روز ها را نشان می دهد.

این ساعت به هفت قسمت 24 ساعته(168 ساعت یا 7 روز یا 1 هفته) تقسیم شده است.


هر چه به روز بعدی نزدیک تر می شوید عقربه به روز بعدی نزدیک تر می شود. عقربه ها دقیقا در ساعت 12 بعد از ظهر وسط روز قرار دارند

رولکس تلفن همراه می سازد

رولکس تلفن همراه می سازد

شرکت سوئیسی رولکس از بزرگترین و مشهورترین تولیدکنندگان ساعت در دنیا، اولین گوشی همراه خود را تولید کرد.

 


این گوشی که rolex a699 نام دارد و به دنبال همکاری های رولکس با یک کارخانه چینی تولید شده است،

یک ساعت عقربه ای بزرگ ساخت شرکت رولکس را روی بدنه بیرونی خودجا داده است.گوشی تاشو a699 قادر است به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی کند و خدمات مخابراتی هر دو سیم کارت را در اختیار کاربر بگذارد.

 

روی این گوشی نمایشگر lcd با اندازه 6/2 اینچ نصب شده و امکان پخش برنامه های موج fm رادیو برای آن فراهم شده است.
این گوشی که هم اکنون وارد بازارهای اروپا شده است، 101 دلار قیمت دارد و شرکت رولکس اعلام کرده است که در صورت استقبال کاربران، آن را در دیگر مناطق جهان نیز عرضه می کند.
رولکس قصد دارد در آینده نزدیک مدل های جدیدتر این گوشی را تولید کند


شلیک به ساعت برای بیداری

شلیک به ساعت برای بیداری

این روزها با پیشرفت تکنولوژی مشکلات زندگی بشر قابل حل  شده است. حتی کسانی که سحرخیز بودن برایشان دشوار است و به اصطلاح خوشخواب هستند هم می توانند صبح زود از خواب بیدار شوند.

طراحی این ساعت لیزری جدید به نحوی است که بعد از شروع زنگ زدن ، برای ساکت کردنش مجبورید از خواب بیدار شده و کاملا هوشیار شوید. چرا که باید به سمت هدفی که مشخص شده شلیک کنید تا ساعت خاموش شود.
شلیک کنید تا بیدار شوید

شلیک کنید تا بیدار شوید


قبلا نیز نمونه های مشابهی از این ساعت به بازار عرضه شده بود. تفاوت این ساعت با نمونه های قبلی در این است که تنظیمات ساعت مذکور دو حالت دارد :  Normal و Hard  . در حالت نرمال برای خاموش کردن ساعت، کافیست فقط یکبار به آن شلیک کنید. ولی در حالتHard  باید پنج بار به هدف بزنید تا ساعت در وضعیت snooze  قرارگیرد. البته هر قدر هم که خوشخواب باشید، بعد از پنج بار به هدف زدن حسابی هوشیار و آماده کار روزانه شده اید.

ساعت عقربه ای با ظاهری متفاوت

ساعت عقربه ای با ظاهری متفاوت

ساعتی با الهام از چرخ دنده های ساعت ساخته شد.

اگر چه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز محصولات جدیدی به بازار عرضه می شود اما با این حال ساعت های عقربه ای مجموعهای عظیم از چرخ دندهای ریز و درشت هستند که عملکردشان پر از شگفتی است.
این یک ساعت عقربه ای است که تنها از عنصر چرخ دنده در ساخت آن استفاده شده است. زیبایی این محصول زمانی جلوه گر می شود که در یک خانه مجلل که کلیه وسایل آن عتیقه است قرار گیرد.
همانطور که می بینید کلیه قسمت های آن از چرخ دنده هایی ریز و درشت با قطور متفاوت ساخته شده و عقربه های آن با سرعتی بسیار جذاب و دیدنی محیط دوار چرخ دنده ای بزرگتر را می پیماید.
قیمت این محصول فانتزی 150 دلار تخمین زده شد

قرارداد تگ اویر با ماریا شاراپوآ

قرارداد تگ اویر با ماریا شاراپوآ

ماریا شاراپوآ زیباترین زن ورزشکار دنیا از برند تگ اویر استفاده می کند.

زیباترین ورزشکار زن دنیا و یکی از 30 زن برتر در دنیای مد از تمامی محصولات شرکت تگ اویراستغاده می کند.

وی که قراردادی تیلیغاتی با این شرکت دارد در تمامی تیزرهای تبلیغاتی و همچنین بنرها و بیلبوردهای این شرکت حضوردارد.
ماریا که خود یکی از طرفداران جواهر و ساعت های تگ اویر است مدا فرمول 1 این شرکت را در اغلب مواقع بر دست دارد

این ورزشکار 20 ساله قهرمان تنیس دنیا است و ملیت دو کشور روسیه و آمریکا رو داره…و ثروتمندترین زن ورزشکار دنیا با درآمد سالانه حدود 20 میلیون دلار می باشد.

گفتنی است شرکت تگ اویر در ایران دارای نمایندگی است و توانسته است تا برند خود را در میان خیل عظیمی از برندهای ساعت جا بیاندازد.