وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

ساعت مچی تولید محدود برند کاور با پکیج خاص

ساعت مچی مردانه ای که امروز بهتون معرفی می کنیم یک کار فوق العاده از برند سوئیسی کاور است. فوق العاده بودن این ساعت مچی را میتونید از کیفیت پکیج خاصش متوجه شوید و مهم تر از همه اینکه، این ساعت به تعداد 300 عدد تولید شده که قبلا توضیح کاملی در مورد مزایای ساعت مچی تولید محدود دادیم.در پکیج این ساعت مچی سوئیسی، علاوه بر کارت گارانتی، یک خودنویس زیبا از برند Faber-Castell به عنوان هدیه قرار دارد.

ویژگی برتر این مدل:
این ساعت مچی مردانه بخاطر ترکیب رنگ های خنثی (سیلور و مشکی)، استفاده از بند چرمی و صفحه نه چندان شلوغ در رده ساعت مچی های مردانه کلاسیک قرار می گیرد.
یعنی هم با استایل های کلاسیک کت و شلوار قابلیت ست شدن دارد و هم می توانید در استایل های روزانه برای تیپ های خیلی ساده از آن استفاده کنید.
در قاب سیلور این ساعت مردانه، دو نیم دایره در راست و چپ قاب طراحی شده که روز های هفته و ماه را نشان میدهند. همچنین در نیمکره پایین صفحه، یعنی از نشانگر عدد 3 تا 9، اعداد ریزی نوشته شده که تاریخ را نشان میدهند. تنظیم تاریخ روی این ساعت مچی کاور، از طریق پمپ های مخفی در بالا و پایین دسته کوک اصلی انجام می شود.
عقربه هایی که نمایشگر روز، تاریخ و ماه هستند به رنگ سیلور طراحی شدند و عقربه های نمایشگر زمان، به رنگ سرمه ای و به شکل شمشیری طراحی شدند. در بین عدد 4 و 5 هم کلمه Limited Edition نوشته شده است.
همانطور که باید از این ساعت مچی سوئیسی انتظار داشته باشید، برای بالا بردن کیفیت از شیشه ضد خش سفایر کریستال، چرم طبیعی و استیل ضد حساسیت استفاده شده است.
میزان مقاومت در برابر آب آن تا 100 متر (10 بار فشار هوا زیر آب) است که برای شنا در عمق کم هم قابل استفاده است. البته پیشنهاد می کنیم از ساعت مچی های بند چرمی برای شنا استفاده نکنید.


مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب: استیل (ضدحساسیت)
جنس بند : چرم طبیعی
جنس شیشه: سفایر کریستال (ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
عرض قاب: 42 میلیمتر (نرمال و مناسب برای مچ های متوسط و درشت آقایان)
نوع موتور: باتری
اصالت برند: سوئیس
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور،شیشه، رنگ قاب، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

 

مشخصات و قیمت:
irantimer.com/p/32556

 

ساعت مچی تولید محدود حس لوکس و برتری

چقدر با مفهوم تولید محدود در ساعت مچی ها آشنا هستید؟ یک ساعت مچی تولید محدود معمولا چه ویژگی هایی باید داشته باشد و دلیل خاص بودن آنها چیست؟
گاها در برند هایی میبینیم، که پشت ساعت کلمه limited edition (همان تولید محدود) نوشته شده است، اما مفهوم آن چیست؟

کلمه انحصاری یا محدود در هر صنعتی می تواند جزو کلمات لوکس حساب شود، چرا که انحصاری بودن احساس خاص و متمایزی را برای شخص مصرف کننده به همراه دارد. یا به بیان ساده تر، وقتی بدانید جنسی که خرید می کنید، تعداد خیلی کمی از آن در دنیا وجود دارد و شما صاحب یکی از آن تعداد محدود هستید، مطمئنا حس برتری و لوکس تری خواهید داشت.
به همین دلیل، در صنعت ساعت سازی نیز از این ویژگی، برای ابراز این احساس به مصرف کنندگان در تولیدات ساعت مچی استفاده می شود.


هر سال شاهد تولید انبوهی از ساعت مچی در برند های جهانی هستیم و رقابت بین برند های ساعت مچی همواره ادامه دار خواهد بود. اما چطور یک برند نسخه محدود ساعت مچی هایش را تولید می کند و باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟


نسخه محدود (تولید محدود) باید دارای جزئیات یا ویژگی های منحصر به فردی باشد که در خط تولید معمولی یک برند موجود نیست. به عنوان مثال وقتی ساعت مچی در یک سری 7000 عددی تولید و صادر می شود ، واقعاً نمیتواند جزو خانواده تولید محدود حساب شود.
آنچه که تولید محدود در نظر گرفته می شود، ساعت هایی است که دارای ویژگی های خاص تری باشند، برای مثال ظاهر متفاوت، دست ساز بودن قطعات، ویژگی منحصر به فرد و کاربردی، جنس به کار رفته زینتی ( الماس، جواهرات، چرم های نادر و …)، تولید ساعت الهام گرفته شده برای قدردانی از یک شخص مشهور و مواردی این چنینی است که آن ساعت مچی را نسبت به دیگر ساعت مچی ها در خط تولیدی جداگانه متمایز می کند.


هر چقدر برای تولید این ساعت مچی ها زمان بیشتری مصرف شود، مطمئنا تعداد آنها نیز کمتر خواهد بود و این نکته را باید در ساعت مچی های تولید محدود در نظر داشت که هر چه تعداد کمتری از آنها وجود داشته باشد، بهتر اند.
معمولا در پشت قاب ساعت مچی تولید محدود، علاوه بر نوشته limited edition  تعداد آن نیز نوشته می شود. برای مثال یک برند از یک مدل از مجموعه خود تنها 10 مدل تولید میکند ( البته ممکن است تعداد آن بیشتر باشد) و بر روی هر ساعتی که تولید میشود شماره آن حک خواهد شد (1/10 یا 2/1000 ) .
در مورد ساعت مچی هایی که در رده برند لاکچری قرار میگیرند، لازم است بدانید، به دلیل صرف اقتصادی تنها یک نمونه از آن مدل تولید محدود را رونمایی کرده و طبق سفارش و درخواست متقاضیان تعداد دیگری تولید می کند. 

 

اگر تجربه استفاده از ساعت مچی تولید محدود را دارید، نظر خودتان را با ما در این خصوص به اشتراک بگذارید.

ساعت مچی مردانه سوئیسی جگوار

زیبایی اقیانوس را در صفحه این ساعت مچی مردانه کلاسیک ببینید. یک طراحی جسورانه از ترکیب رنگ های آبی، طلایی و سیلور در این ساعت از برند جگوار پیاده سازی شده است. نکته قابل توجه این ساعت جدا از کیفیتش همین ترکیب رنگش است که باعث می شود روی مچ دست جلوه بیشتری ایجاد کند.

ویژگی برتر این مدل:
همانطور که در صفحه این ساعت مچی مردانه میبینید، میزان ضد آب 200 متر (20 بار فشار هوا زیر آب) نوشته شده و به این معناست که می توان از آن در عمق زیاد آب برای غواصی استفاده کرد.
روی ایندکس ها، عقربه های بزرگ و شمشیری از شب نما برای دید بهتر در شب استفاده شده است. در کنار عدد 3 هم قاب ذره بینی کوچکی تاریخ را نمایش میدهد.
همانطور که از یک ساعت مچی سوئیسی مانند برند جگوار انتظار میرود، از شیشه ضد خش سفایر کریستال برای محافظت از قاب و استیل ضد حساسیت برای کل بدنه ساعت مچی استفاده شده است.
این مدل می تواند یک ساعت مچی کلاسیک مناسب برای آقایان خوش پوش و کلاسیک پسند باشد.

مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب و بند : استیل (ضدحساسیت)
جنس شیشه: سفایر کریستال (ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
عرض قاب: 43.5 میلیمتر (نرمال و مناسب برای مچ های متوسط و درشت آقایان)
نوع موتور: باتری
اصالت برند: سوئیس
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور،شیشه، رنگ قاب و بند، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

 

مشخصات و قیمت رنگ:
irantimer.com/p/57064

ساعت مچی زنانه فشن جگوار

اینبار یک ساعت مچی زنانه بهتون معرفی میکنیم که در شکل قاب و طراحی کمی متفاوت و البته با حفظ زیبایی کار شده است.
ساعت مچی زنانه برند سوئیسی جگوار، با بند چرمی سفید و صفحه صدفی که می تواند برای استایل های مختلف خانم ها ودختران کاربردی باشد.

ویژگی برتر این مدل:
این ساعت مچی زنانه زیبا، می تواند گزینه خوبی برای استایل های کلاسیک (مصرف روزانه با تیپ های روتین) و استایل های فشن ( استفاده در دورهمی ها و مهمانی ها) باشد.
به کار گرفته شدن صدف طبیعی سفید، نگین هایی که بصورت هلال ماه در قاب ساعت و بالا و پایین طراحی شده به درخشش بیشتر ساعت مچی روی مچ کمک کرده است.
در این ساعت زنانه سوئیسی، از شیشه ضد خش سفایر کریستال و چرم طبیعی برای بند استفاده شده است تا کیفیت بالاتری داشته باشد.
تنها ویژگی در ساعت زنانه جگوار، نمایش تاریخ در بالای عدد 6 است.
مقاومت در برابر آب آن تا 50متر (5bar فشار هوا)است که برای استحمام و شستشوی دست گزینه خوبی محسوب می‌شود.
 

مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب : استیل (ضدحساسیت)
جنس بند : چرم طبیعی (پلاستیک رزین برای قاب و پلاستیک رابر برای بند)
جنس شیشه: سفایر کریستال (ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
عرض قاب: 34 میلیمتر (مناسب برای مچ های ظریف و درشت بانوان )
نوع موتور: باتری
اصالت برند: سوئیس
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور،شیشه، رنگ قاب، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

مشخصات و قیمت :
irantimer.com/p/24451

ساعت مچی جگوار برند پرقدرت سوئیسی

جگوار یک برند ساعت ساز سوئیسی لوکس متعلق به گروه فستینا است.
این برند به دستان ساعت ساز  اهل سوئیس به نام Peter Haas در سال 1938 تاسیس شد. طرز تفکر پتر، تولید ساعت مچی های قدرتمند، زیبا و با ظرافت بود که در عین حال از کیفیت و اصالت ساعت مچی سوئیسی هم برخوردار باشند.
علاقه به دقت در جزئیات، تقریباً در تمامی ساعت‎های جگوار دیده می‎شود و این ویژگی متمایز کننده طراحان برند ساعت مچی جگوار است.
تمامی ساعت‏ها در کارخانه فوق مدرن در کشور سوئیس، تحت نظر بهترین ساعت سازان ساخته می‏شود.
 


در سال 1989، برند جگوار (Jaguar) توسط گروه ساعت سازان برند فستینا خریداری شد. بعد از راه‎اندازی مجدد و موفقیت‎آمیز این برند، فستینا تصمیم به احیا و تغییر مکان برند جگوار کرد.
امروزه با قرار گرفتن برند جگوار در کنار برند موفق فستینا، با مجموعه ای از ساعت های نیمه لوکس و با کیفیت رو به رو هستیم. ساعت مچی های جگوار مخاطبان خاص خودشان را دارند، چرا که سبک ساعت مچی های این برند، در رده ساعت های کلاسیک و اسپرت قرار می گیرند.
با اینکه برند جگوار ساعت مچی زنانه هم تولید می کنند، اما عموما ساعت مچی مردانه در این برند پر رنگ تر و قوی تر دیده می شود.
کیفیت ساعتمچی های جگوار، با بسیاری از برند های با کیفیت سوئیسی برابری و رقابت می کند.
اگر تجربه استفاده از ساعتمچی جگوار را دارید، آن را با ما در میان بگذارید.

برای دیدن تنوع و اطلاعات ساعت مچی جگوار به سایت ایران تایمر مراجعه کنید:
http://ir-t.ir/JR

از جمعه سیاه تا 99/9/9 با ایران تایمر همراه شوید

جمعه سیاه یا همان حراجمعه بهترین زمان خرید با تخفیف ویژه است که  یک روز در سال همه برند ها این تخفیف فوق العاده را روی محصولاتشان لحاظ می کنند.
سایت اینترنتی ایران تایمر هم به رسم هر سال، این بار روی تمام ساعت مچی ها و زیورآلات از 10 تا 80 درصد تخفیف فوق العاده گذاشته تا موقعیت خوبی برای دوست داران ساعت مچی فراهم شود.

از آنجایی که ساعت مچی بخشی از تیپ، استایل و سلیقه هر شخص است، پس خرید ساعت مچی تخفیف دار، در این روزها می تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که به ساعت علاقه منداند.
جمعه سیاه فرصت خوبی است برای خرید با تخفیف ویژه اما یادمان باشد سلامتی مهمتر است،  پس در خانه بمانید و برای قطع زنجیره کرونا، خریدتان را بصورت اینترنتی انجام دهید .
 

همچنین برای اوقات فراغت و تعطیلی های اجباری روزهای کرونا، ایران تایمر مسابقه بزرگ ویدئویی با جایزه 20 میلیون تومانی و سه جایزه یک میلیون تومانی را آغاز کرده. برای شرکت در این مسابقه کافیست یک ویدئو کوتاه از ساعت مچی دلخواهتان تهیه کنید. برای اطلاع بیشتر از تخفیف ساعت مچی ها و شرایط مسابقه ویدئویی به سایت ایران تایمر مراجعه کنید.