وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

ساعت مچی اسپرت مردانه جگوار مدل special

این ساعت از مدل های تولید ویژه برند سوئیسی جگوار است که قیمت مناسب و کامل بودن پکیج آن توجه آقایان را به خود جلب می کند.

مدل J691/1  با بند رابر(پلاستیک نرم) و صفحه شلوغی که دارد در رده ساعت مچی اسپرت قرار می گیرد، اما اگر می خواهید از این ساعت برای یک استایل کلاسیک یا در یک جلسه استفاده کنید جای نگرانی نیست، با تعویض راحت بند چرم اضافی که همراه ساعت است، می توانید سبک آن را از اسپرت به کلاسیک تغییر دهید. البته برای این تعویض یک عدد ابزار پین کش مخصوص، برای تعویض بند هم در جعبه خاص این ساعت مچی قرار داده شده.

در صفحه این ساعت مردانه، ویژگی کرنوگراف(قابلیت اندازه گیری زمان برای انجام کاری مشخص) و نمایش تاریخ قرار داده شده.

مقاومت در برابر آب آن تا 100متر (10bar فشار هوا)است که برای شنا در عمق کم  گزینه خوبی محسوب می‌شود.

عرض قاب 43 میلیمتری آن برای مچ های متوسط و درشت آقایان انتخاب خوبی است و البته اگر روزی قصد هدیه دادن هم داشتید، این مدل یک پکیج خاص و کامل است که میتواند یک آقا را خوشحال کند.

                                                  

نگاهی دقیق بر دیگر ویژگی ها:

جنس شیشه: سفایر کریستال(ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
جنس قاب: استیل (ضدحساسیت)
نوع موتور: باطری
گارانتی: 2سالِ بین المللی
موارد گارانتی: موتور، شیشه، رنگ قاب، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باطری به مدت یکسال توسط ایران تایمر

ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران

این محصول را  با مشخصات و قیمت درسایت ببینید:

irantimer.com/p/29438

جدیدترین ساعت مچی زنانه نگین دار

درخشش این ساعت مچی زنانه که در عین سادگی به چشم میاید، از نگین های سواروسکی است که در وسط صفحه آن خودنمایی می کنند.

مدل های جدید زنانه فستینا، مطابق با سلیقه های امروز بانوان پیش میرود، ساده در عین حال فشن، ظریف و با طراحی های زیبا.

این مدل تنوع زیادی در رنگبندی دارد که دست شما را بابت انتخاب باز کرده.

سبک این ساعت مچی کلاسیک فشن است، شما می توانید از آن در مهمانی ها یا دورهمی ها استفاده کنید یا اینکه بصورت روزمره با استایل خود ست کنید.

عرض قاب 31 میلیمتری این مدل برای مچ های ظریف و متوسط خانم ها مناسب است.

                      

مقاومت در برابر آب آن تا 50متر (5bar فشار هوا)است که برای استحمام و شستشوی دست هم گزینه خوبی محسوب می‌شود.

نگاهی دقیق بر دیگر ویژگی ها:

جنس شیشه: مینرال(کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)

جنس قاب و بند: استیل (ضدحساسیت)

نوع موتور: باطری

گارانتی: 2سالِ بین المللی

موارد گارانتی: موتور، رنگ قاب و بند، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باطری به مدت یکسال توسط ایران تایمر

                    

ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران

تنوع و رنگبندی این ساعت زنانه را در سایت ببینید:

irantimer.com/p/57737
irantimer.com/p/57738
irantimer.com/p/57739
irantimer.com/p/57733
irantimer.com/p/57734
irantimer.com/p/57732
irantimer.com/p/57735
irantimer.com/p/57736

تاریخچه گروه بزرگ فستینا

بهتر است فستینا گروه را با شعار آنها بشناسید.
"در پشت نام فستینا، گروه فستینا وجود دارد"، گروهی متشکل از برندهای ساعت مچی Festina, Lotus, Jaguar, Candino و Calypso همچنین 2 برند جواهرات Lotus Style و Lotus Silver برای درخشش نام گروه.

برند فستینا ابتدا در سال 1902 و در  La Chaux-de-Fonds سوئیس تاسیس شد.

میگوئل رودریگز"Miguel Rodriguez" در سال 1980 برند "لوتوس" را بوجود آورد و در سال 1984 با برند "فستینا" ، گروه "فستینا-لوتوس" را به دست آورد و همانطور که پیداست این برند بزرگ در ابتدا فقط شامل همین 2 برند بود.

رودریگز که خود یک کارآفرین اسپانیایی بود، دفتر مرکزی برندش را در بارسلونا به ثبت رساند.در ابتدا تنها ساعت های لوکس این 2 برند در کارخانه اصلی تولید می شدند و مونتاژ بقیه ساعت مچی هایش به صورت انحصاری در شرکت ژاپنی سیتیزن انجام 

می شد.

سال 1989، برند جگوار به مجموعه فستینا ملحق گردید .جگوار ابتدا در سال 1983 در سوئیس تولید شده بود و به علت تمایز در طراحی و قدرت تولید بسیار پرطرفدار واقع شد.

در سال 1996 برند Festina یک نمایندگی در سوئیس را افتتاح می کند و هم زمان با آن خط تولید" Mecaquartz "ساعت مچی که ترکیبی از مکانیسم های مکانیکی و کوارتز است هم راه اندازی کرد. این مرحله از رشد برند فستینا در شناخته شدن برندش تاثیر زیادی داشت.

در سال 2002، ساعت سوئیسی کاندینو به  گروه فستینا لوتوس ملحق شد. در حال حاضر ساعتهای کاندینو در همان کارخانه ی اصلی کاندینو در سوئیس تولید و کنترل میشوند. ساعتهای کاندینو بیشتر مورد پسند افراد شیک پوش میباشد و اکثر ساعتهای این برند دارای سبکی مجلسی و نیمه اسپرت میباشند که ماهیت ساعتهای سوئیسی را در خود حفظ کردند. شرکت کاندینو اکنون با تولید بیش از 2000 ساعت در روز یکی از بهترین برندهای سوئیسی با قیمت مناسب است که البته این سیاست، ناشی از سیاست اصلی شرکت فستینا گروپ است.

ساعت های کلیپسو نیز با تنوع در رنگ بندی و قیمت بسیار مناسبش از همان ابتدا بسیار مورد پسند جوانان قرار گرفت و جزو برند های متفاوت در گروه فستینا شد.

گروه فستینا یکی از معدود گروه های ساعت ساز در سراسر جهان است که توانایی پوشش هر مرحله از ساخت یک ساعت را دارد. این امر پیامدهای مهمی در کنترل فرآیند و استانداردهای کیفیت را بوجود آورد، و گروه Festina را در موقعیت مطلوب قرار داد تا در بالاترین سطح ساعت سازی رقابت کند.

اما تلاش های موسس این برند بیشتر از پیش شد، امروزِ همچنان دفتر اصلی این برند در بارسلونا فعالیت دارد، اما یک مرکز تولید ساعت با کیفیت در سوئیس و یک مرکز دیگر در زمینه ساعت های طلا در کشور اسپانیا و هشت نمایندگی در فرانسه، آلمان، ایتالیا، بنلوکس، سوئیس، جمهوری چک و لهستان ، شیلی و مکزیک دارد که برای این برند بین المللی اعتبار بزرگی کسب می کنند.

ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران

این برندها را با گارانتی بین المللی در سایت ببینید:
www.irantimer.com

با ساعت مچی ادوکس میدرخشید

حس خاص بودن ساعت مچی های ادوکس و چشم نواز بودن طراحی هایش نگاه همه را به خودش مجذوب می کند.

ساعت مچی مردانه ای که مشاهده می کنید، یک ساعت کاملا کلاسیک و زیبا برای آقایانی است که بیشتر به جزئیات استایل شان اهمیت میدهند.


تمام استاندارد های یک ساعت مچی سوئیسی در این مدل از ادوکس مانند بقیه محصولاتش رعایت شده.
نکته قابل توجه در طراحی این مدل، تنوع زیاد در انواع رنگ بندی آن است که تمام سلیقه ها را دربر میگیرد.
در صفحه سیلور رنگ این مدل، ویژگی نمایش حالت ماه بیشتر به چشم میاید. همچنین کرنوگراف و قاب کوچکی برای نمایش تاریخ در صفحه آن قابل مشاهده است که مطمئنا این ویژگی ها برای آقایانی که میخواهند دقیق و منظم باشند به کار خواهد آمد.
عرض قاب این ساعت مچی کلاسیک، 41 میلی متر است که برای انواع اندازه مچ های آقایان مناسب است.
 

   

   

نگاهی دقیق تر بر دیگر ویژگی ها:

جنس شیشه: سفایر کریستال(ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
جنس بند: چرم طبیعی
جنس قاب: استیل (ضدحساسیت)
نوع موتور: باطری
گارانتی: 2سالِ بین المللی
موارد گارانتی: موتور، شیشه، رنگ قاب، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باطری به مدت یکسال توسط ایران تایمر
مقاومت در برابر آب: تا 30متر (3bar فشار هوا)است که در حد تعریق دست و پاشیدگی آب روی آن گزینه خوبی محسوب می‌شود.
 

ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران
این محصول را  با مشخصات و رنگبندی بیشتر درسایت ببینید:
irantimer.com/p/37631

 

تاریخچه برند با اصالت و سوئیسی ادوکس(قسمت2)

خانواده "جوسکوپ" که در پست قبلی به آن اشاره کردیم اولین ساعت GMT در دنیا بود که توسط مهندسین ادوکس تولید شد.
صفحه آن نشانگر کپی واقعی از نمای قطب جنوب می باشد. قاره هایی از قبیل قاره آمریکا، آسیا، اروپا، آفریقا، استرالیا و نیز نیوزیلند را می توان در آن تشخیص داد. صفحه آن در 24 ساعت شبانه روز، همانند چرخش زمین به دور محور خودش در حال چرخش است. زمان GMT (نصف النهار مبدا) به همراه موقعیت خورشید بر روی صفحۀ آن ایجاد گردیده اند. این ساعت از جمله پرطرفدارترین ساعت ها است و متخصصان کلکسیون ارقام قیمت بالایی را بر روی آن قرار داده اند. به علت این نوآوری، ادوکس از با اهمیت ترین تولید کننده های ساعت در سوئیس بوده .

در سال 1998 مهندسین ادوکس به موفقیت دیگری دست پیدا کردند که آن ساخت سری ساعت های " لس بمونت اولترا اسلیم Les Bemonts Ultra Slim" بود. رکوردی که ادوکس در ساخت این مدل زد، کالیبر 26000/27000 (فقط 1.4 میلیمتر ضخامت موتور) به عنوان کوچکترین ساعت دارای تقویم جهانی بود. که امروزِ همچنان به نام کوچک ترین ساعت های تقویم دار در دنیا شناخته می شوند.


و اما پیوند ادوکس با دنیای ورزش!


 سال 2007  در برگزاری نمایشگاه بین المللی اتومبیل شهر ژنو سوئیس، "کوئنیگزگ Koenigsegg" (شرکت خودروساز سوئدی در زمینه ی ماشینهای مسابقه ای) و Edox اعلام همکاری تجاری نمودند. نتیجه این همکاری تولید خط جدید ساعت های اسپرت و کرنوگراف دار در برند ادوکس شد. 

در سال 2008 نیز این برند در مسابقات قایقرانی کلاس 1 دیده شد. ادوکس بعنوان ثبت کننده منحصر به فرد و رسمی زمان مسابقه های کلاس 1 قایق های موتوری تندرو شناخته شد. کار کردن و همکاری   نزدیک با مهندسین قایقهای تندرو کلاس 1،باعث شد ساعت ادوکس در حال توسعه یک نوع جدید از سری ساعتهای کرنوگراف با هدف پایه   گذاری فن آوری ماهواره ها و تکنولوژی GPS باشد. در واقع نام مجموعه "Class-1 Collection" برگرفته از مشارکت در این مسابقات است.نکته جالب این مدل جعبه آنهاست که برگرفته از شکل قایق های مسابقه ای است.

همچنین در سال 2010، ادوکس نگهدارنده ی زمان رسمی مسابقات رالی جهانی شد و مدلی را به بازار ساعت عرضه کرد.

این مدل مختص رانندگان مسابقات رالی می باشد که در رانندگی بر روی جاده های آسفالت، برفی و یخی از مهارت بالایی برخوردارند .

از آن پس فعالیت های متعدد و مشارکت های برند ادوکس با این دست مسابقات بیشتر و بیشتر شد. حتی امروزه در بیشتر این مسابقات نام برند ادوکس را میتوان به وضوح دید.
این برند به عنوان برندی نوین و با اصالت، علاقه مند است تعهدات فنی خود را در مسابقات قایقرانی موتوری گسترش بدهد و موقعیت این کمپانی را به عنوان تولید کننده برتر ساعت های مد در خشکی ارتقا دهد. اگرچه اکثر رقیبان این کمپانی، درگیر فرمول یک و یا هالیوود و نیز خلبانی می باشند، اما ادوکس در دنیایی از رقابت های خشکی و قایق های لاکچری روی کار آمده.

در سال 2014، Edox سالگرد 130 سالگی خود را جشن گرفت.  در این  130 سال، Edox  موفق به تولید و پخش ساعتهای سوئیسی شده است که قطعات آن فقط به کمک دست مونتاژ شده. کارخانه دارای ساعت سازان ماهر و ماشین آلات پیشرفته می باشد بدون اینکه دانش علمی پیشگامان این کارخانه بدست فراموشی سپرده شده باشد.

ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران
محصولات ادوکس را درسایت ببینید:
http://ir-t.ir/edox


تاریخچه ساعت مچی ادوکس برند با اصالت و سوئیسی

برند ادوکس از آن برندهای با اصالت و پر قدرت است که تاریخچه طولانی و پر فراز و نشیبی دارد. 


روفلی فلوری در سال 1884 کارخانه ساعت سازی خود را در شهر ساعت "گرنچن" راه اندازی کرد.نام کمپانی را ادوکس گذاشت که معنی آن در زبان یونانی "ساعت- Hour" می باشد و این نام کوتاه با خلاقیت، استعداد بالا و هنر فلوری در یادها ماندگار شد.
البته این به یاد ماندن حاصل تلاش های صاحب برند برای کسب نماد "ساعت شنی" به عنوان علامت تجاری ( لوگو) برند Edox بود که با انحصاری کردن آن، افتخار بزرگی نصیب این برند شد.


در سال 1921، پس از مرگ بنیانگذار اصلی شرکت، کار توسط Robert Kaufmann-Hug ادامه پیدا کرد. او به سرعت ساعت های مچی را جایگزین ساعت جیبی نمود و استراتژی های نوینی برای این برند در پیش گرفت.
بعد از جنگ جهانی دوم و تقاضای بالا از ساعت های ادوکس، موجب شد تا 500 ساعت ساز در این کمپانی استخدام شوند، همچنین با خرید ماشین آلات نوین، به مدرن ترین کارخانه ساعت سازی در سوئیس تبدیل شد.

مدل مشهور" دلفین Delfin" در سال 1961 برای اولین بار به بازار ساعت عرضه گردید. از ویژگیهای این مدل ساعت، دولایه بودن درب پشت آن، واشر محافظ مخصوص، سیستم واشر دو لایه که از اختراعات ویژه Edox برای این مدل ساعت ضدآب است.
در سال 1961 نیز، اختراع دسته کوک با واشر دو لایه برای مقاوم کردن هر چه بیشتر ساعت در برابر نفوذ آب از دیگر نوآوریهای Edox بود که در شهر Bern سوئیس به ثبت رسید.
در سال 1969 خانواده "بلوبرد Bluebird" ادوکس با شیشه و قاب ضد خش معرفی شدند که در عین ظرافت و زیبایی در طراحی، بسیار مقاوم و ضدآب هم هستند.
در سال 1970 اولین ساعت که علاوه بر نشان دادن زمان محلی، زمان حدود 50 شهر جهان را نیز نشان می داد، به نام  "جوسکوپ Geoscope" به بازار عرضه گردید. نام این ویژگی " نمایش ساعت جهانی"  بود.


این تمام ماجرای برند ادوکس نیست، در پست های بعدی منتظر ادامه تاریخچه پر افتخار این برند نامی باشید.
ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران
محصولات ادوکس را درسایت ببینید:
http://ir-t.ir/edox

ساعت ست با مناسب ترین قیمت

ساعت های مچی ست که در این پست به شما معرفی میکنیم مدل AR9114  از برند امریکایی امپریو آرمانی است.
در نگاه اول هر2 ساعت مچی از نظر بدنه و بند مانند یکدیگر هستند، اما با این تفاوت که در صفحه قاب این مدل ها تفاوتی وجود دارد.
 


در صفحه ساعت زنانه از صدف طبیعی برای زیبایی و سادگی آن استفاده شده و در ساعت مردانه سبک کلاسیک اسپرت با یک زیر ثانیه طراحی شده است.
ترکیب رنگ استیل و مسی(rose gold) عقربه ها و ایندکس های داخل صفحه زیبایی هر دو ساعت مچی را بیشتر می کند.
همچنین سبک کلاسیک این مدل ها به شما امکان ست کردن با انواع استایل هایتان را می دهد.
مقاومت در برابر آب آنها تا 30متر (3bar فشار هوا)است که در حد پاشیدگی روی دست گزینه خوبی محسوب می‌شوند.


نگاهی دقیق بر دیگر ویژگی ها:
جنس شیشه: مینرال(کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)
جنس قاب و بند: استیل (ضد حساسیت)
نوع موتور: باتری
گارانتی: 2سالِ بین المللی
موارد گارانتی: موتور، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یکسال توسط ایران تایمر

ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران
این محصول را درسایت ببینید:
irantimer.com/p/34460