وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

معرفی 4 ساعت مچی زرد کاترپیلار با قیمت زیر 5 میلیون

 اولین چیزی که با شنیدن نام برند کاترپیلار (چه در صنعت ماشین سنگین، چه در پوشاک و اکسسوری) در ذهن ما نقش می بندد، مقاومت بالا و قدرتمند بودن محصولات این برند است. ساعت مچی کاترپیلار بیشتر بخاطر سبک اسپرت ( یا نیمه کلاسیک)، مقاومت و طول عمر بالا مورد توجه قرار گرفته که البته این استقبال از سمت سنین جوان بیشتر هم هست.

همانطور که از لوگو این برند پیداست رنگ زرد و مشکی پایه ثابت است و بیشتر ساعت مچی های کاترپیلار که با ترکیب این 2 رنگ تولید شده اند پرطرفدار هستند.

در این پست 4 نمونه ساعت مچی مردانه اسپرت کاترپیلار با ترکیب رنگ محبوب این برند و البته قیمت مناسب معرفی می کنیم:

ساعت مچی OB.147.27.241 با صفحه دیجیتالی و ابعاد قاب کاملا یک ساعت مچی اسپرت پسرانه با قیمت به صرفه است.
قابلیت ها: تایمر، نور پس زمینه، کرنوگراف و نمایش تاریخ کامل
جنس شیشه: طلق پی وی سی
میزان ضد آب: مناسب برای شنا در عمق کم (100 متر)
عرض قاب: 48 میلیمتر

ساعت مچی OA.167.27.141 ظاهر اسپرت تری دارد به نسبت مدل قبلی دارد و تنها فرقشان از لحاظ طراحی صفحه ساعت و جنس شیشه است.
قابلیت ها:تایمر، نور پس زمینه، زنگ هشدار، کرنوگراف و نمایش تاریخ کامل
جنس شیشه: مینرال (مقاوم تر از طلق)
میزان ضد آب: مناسب برای شنا در عمق کم (100 متر)
عرض قاب: 47 میلیمتر

ساعت مچی AA.169.27.121 صفحه آنالوگ دارد که در قاب این ساعت با 3 دایره کوچک نمایش تاریخ کامل قابل مشاهدست.
قابلیت ها: نمایش روز، ماه و 24 ساعت شبانه روز
جنس شیشه: مینرال (مقاوم تر از طلق)
میزان ضد آب: مناسب برای شنا در عمق کم (100 متر)
عرض قاب: 44 میلیمتر
قیمت: 4.990.000 تومان

ساعت مچی SH.141.27.131 ظاهر این ساعت به نسبت مدل های معرفی شده دیگر، نیمه کلاسیک است که میتواند در استایل روزانه هم استفاده شود.
قابلیت ها: نمایش تاریخ
جنس شیشه: مینرال (مقاوم تر از طلق)
میزان ضد آب: مناسب برای شنا در عمق کم (100 متر)
عرض قاب: 43.5 میلیمتر

برای تنوع بیشتر ساعت مچی کاترپیلار به سایت ایران تایمر مراجعه کند.


با دقت بر این 4 نکته بهترین ساعت مچی را انتخاب کن

حتما از نقش ساعت مچی برای زیبا شدن استایل هر شخص اطلاع دارید که می تواند چقدر در رساندن دقت و سلیقه آن شخص نیز موثر باشد. اما چطور می شود یک ساعت مچی مناسب با سلیقه مان را راحت و مطمئن خریداری کنیم؟

این 4 نکته را بصورت کلی و مختصر در اختیار شما گذاشتیم اما این ترتیب در روند انتخاب ساعت مچی تان می تواند بسیار کمک کننده باشد و سردرگمی شما را در خرید به حد زیادی پایین بیاورد.

1 - تصمیم بگیرید ساعت شما کدام نیازتان را باید برآورده کند؟ این سوال به نوع دسته بندی ساعت ها بر میگردد. دسته بندی ساعت ها به این چند نوع تقسیم میشوند: ساعت مچی آنالوگ، دیجیتال، هوشمند و یا ترکیب آنالوگ و دیجیتال.

همانطور که از اسم ها پیداست ساعت مچی هوشمند یا نیمه هوشمند ها معمولا با اتصال به گوشی کارایی بیشتری به نسبت ساعت مچی های آنالوگ و دیجیتال دارند. و یا ساعت مچی دیجیتال می تواند مقیاس های اندازه گیری مختلفی مانند ارتفاع سنج، فشارسنج، زنگ هشدار و … را داشته باشد که این ویژگی ها میتوانند برای ورزشکاران بیشتر مناسب باشند. ساعت مچی آنالوگ هم که به سبک نوستالژی ساعت ها برمیگردد و برای کسانی که صرفا به کارایی خاصی از ساعت نیاز ندارند مناسب هستند. پس تصمیم بگیرید که چه انتظاری از ساعت مچی خود دارید و نوع آن را مشخص کنید.

 

2 - بعد از انتخاب نوع ساعتمچی، حالا نوبت به انتخاب نوع موتور ساعت می رسد. اگر اهل دنیای ساعت باشید قطعا میدانید اولین ساعت مچی ها موتور مکانیکی داشتند. خوبیه ساعت مچی مکانیکی این است که با کوک همیشه در هر زمان شروع به کار کردن می کند. بر عکس ساعت مچی های باتری که هر چند سال نیاز به تعویض باتری دارند. اما اگر کوک کردن ساعت در هر روز از حوصله شما خارج است پس شاید ساعت مچی باتری برای شما مناسب تر باشد. این را هم باید در نظر داشته باشید که با توجه به گسترش علم ساعت سازی، ساعت مچی های باتری انواع مختلفی دارند مانند ساعت مچی سولار که طول عمر بیشتری به نسبت ساعت باتری معمولی دارند. اگر میخواهید دقیق تر انواع موتور ساعت مچی ها را بدانید حتما به سایت ما مراجعه کنید و مطالب مرجع را در این زمینه بخوانید.

 

3. ظاهر ساعت را مشخص کنید. ساعت مچی ها به چند دسته کلاسیک، اسپرت و فشن تقسیم می شوند. کلاسیک ها برای استفاده روزمره و گاها برای جلسات یا مهمانی ها مناسب هستند. ساعت مچی های اسپرت برای استایل های اسپرت یا برای ورزش خاصی که انجام میدهید انتخاب بهتری هستند. و ساعت مچی های فشن اغلب ساعت هایی هستند که نمی توانید در استایل روزانه استفاده کنید اما بسیار برای مهمانی ها همراهان خوبی هستند. در انتخاب ظاهر ساعت به ابعاد قاب و بند ساعت و همچنین نوع جنس به کار رفته در هر قسمت باید توجه بیشتری داشته باشید.

 

4. به قیمت و برند ساعت باید توجه کنید. ممکن است یک برندی را مد نظر داشته باشید که از نظر قیمتی با بودجه مد نظر شما مغایرت زیادی داشته باشد. در این صورت می تواند با استفاده از مشاوران حرفه ای ما، یک ساعت مچی اورجینال با توجه به خواسته و سلیقه خودتان در یک برند اصل دیگر پیدا کنید. در کل می توان گفت تعین بودجه و سبک ساعت مچی دلخواهتان، می تواند برندی که امکان خرید در آن بیشتر است را مشخص کند.

 

و در آخر ساعت را با خودتان تطبیق دهید! زمانی که همه موارد بالا را مورد بررسی قرار دادید، آخرین گام این است که از خودتان بپرسید این ساعت مناسب شماست یا خیر؟
مطالب بیشتر را در سایت ایران تایمر بخوانید.
www.irantimer.com
 

معرفی 5 مدل ساعت مچی سیکو 5 با قیمت به صرفه

ساعت مچی سیکو 5 یکی از آن دسته ساعت هایی است که حس نوستالژی قوی را انتقال می دهد. دلیل محبوبیت سیکو 5 ها به زمان تولیدشان بر میگردد که برند سیکو با تولید نوعی ساعت مچی اتوماتیک ارزان قیمت توانست محبوبیت برندیش را دو چندان کند و با تولید سری ساعت مچی سیکو 5 خیلی زود بین ساعت دوستان این ساعت ها مورد استفاده قرار گرفتند.

به علاوه اینکه سیکو پنج ها عموما طراحی نوستالژی و ساده خود را همچنان حفظ کردند و برند سیکو با در نظر گرفتن تغییر سلایق مخاطبین در بعضی از تولیدات جدید این سری محبوب، کمی عرض قاب آنها را بزرگتر کرده یا طراحی های آنها را تغییر داده اما اکثرا با همان طراحی های قدیمی و عرض قاب های کوچک تولید می شوند.

نکته مهم و قابل توجه دیگر در ساعت مچی های سیکو پنج تعداد سنگ های قیمتی در موتور آنهاست که اکثرا 21 عدد هستند.

در این پست 5 مدل ساعت مچی سیکو 5 با پنج طرح مختلف را معرفی می کنیم:

ساعت مچی سیکو SNXK97J1 بخاطر نوع طرح قاب مستطیلی و طراحی ساده اش کاملا حس ساعت مچی های قدیمی را میدهد. این مدل برای کسانی به ساعت مچی با طراحی غیر از قاب دایره ای علاقه دارند، گزینه ایده آلی است.

www.irantimer.com/p/63413

ساعت مچی سیکو SNK67 K1S با عرض قاب 38 میلیمتر برای مچ های کوچک یا متوسط آقایان مناسب است. نکته ای که در طراحی این ساعت جلب توجه می کند رنگبندی قاب صفحه است که رنگ قالب طوسی است و ایندکس های طلایی مانند طلا خودنمایی می کنند.
www.irantimer.com/p/56614

ساعت مچی سیکو SNK369K1S با حفظ طراحی ساده حس کلاسیک و نیمه اسپرت را به مخاطب میرساند. پس اگر در بین سیکو 5 ها به دنبال یک ساعت مچی اسپرت هستید، این مدل می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
www.irantimer.com/p/56616

ساعت مچی سیکو SNKP15K1S به نسبت بقیه مدل های سری ساعت مچی سیکو 5 ، عرض قاب بزرگتری دارد. عرض قاب این ساعتمچی مردانه 42 میلیمتر است که برای انواع مچ های آقایان قابل استفاده است.رنگ روشن صفحه ساعت نیز باعث می شود خواندن زمان راحت تر به نظر برسد.
www.irantimer.com/p/56956

و در آخر ساعت مچی سیکو SNXS79K1S که رنگ صفحه مشکی آن و نوع بندش باعث شده تا در لیست معرفی ما قرار بگیرد.

بند این ساعت بافت نرمی دارد و روی مچ خیلی راحت و سبک می نشیند. رنگ قاب صفحه نیز برای کسانی که به ساعت مچی هایی با قاب تیره علاقه دارند مناسب است.

www.irantimer.com/p/47645

 

 

نکته مشترک دیگر غیر از نوع موتور اتوماتیک و سنگ قیمتی در این ساعت ها، قابلیت نمایش روز و تاریخ است که در همه این مدل ها کاربرد دارد.

برای مشاهده ساعت مچی های سیکو در سایت ایران تایمر روی لینک کلیک کنید:
http://ir-t.ir/seiko


معرفی 4 ساعت مچی زنانه با طراحی های متفاوت

امروز 4 مدل از ساعت مچی زنانه اسپریت را به شما معرفی میکنیم که وجه مشترک همه این ساعت ها، جنس تمام استیل و نوع موتور باتری شان است.اما توجه ما بیشتر بر روی مقایسه طراحی این 4 ساعت زنانه است:

 

 

مدل اول ساعت مچی زنانه اسپریت ES1L083M0025 با طراحی کلاسیکی که دارد می تواند گزینه خوبی برای استفاده روزمره خانم ها یا دختران جوان باشد. رنگ به کار رفته در ساعت، استیل و طلایی است که جزو رنگ ها گرم محسوب می شود و با بیشتر رنگ ها و لباس ها قابل ست شدن است. نکته دیگر، طراحی خاص بند ساعت مچی است که به جای یک طراحی ساده با ایجاد فضاهای خالی حالت دستبندی روی مچ بوجود میاورد تا از حالت یکنواختی خارج شود.

http://ir-t.ir/53986

مدل دوم ساعت مچی زنانه اسپریت ES1L083M0025 با طراحی کلاسیک و نیمه فشن می باشد. کلاسیک بخاطر نوع طراحی ساده صفحه و بند ساعت، و فشن بخاطر نگین های دور قاب صفحه ساعت. نکته ای که باید در این ساعتمچی زنانه توجه کرد بند نسبتا پهن اش است که برای مچ ها متوسط و درشت خانم ها مناسب تر است و با هر استایلی (مهمانی ها و روزمره) قابل ست شدن می باشد.

http://ir-t.ir/56081

مدل سوم ساعت مچی بند حصیری ES1L151M0125 است. این روزها ساعت های بند حصیری بخاطر زیبایی و بسته شدن آسان و نرم دور مچ خیلی بیشتر مورد علاقه قرار گرفتند.طراحی مینیمالیست و فشن این ساعت مچی دخترانه میتواند دست شما را برای ست کردن لباس های رسمی و کژوال باز کند.از رنگ خنثی استیل برای بند و رنگ گرم و محبوب مسی (رزگلد) برای نمای بیشتر قاب ساعت استفاده شده تا جلوه آن روی مچ دوچندان شود

http://ir-t.ir/56089

و مدل آخر ساعت مچی با دستبند ست ES1L182M1025 است که این ساعت می تواند به عنوان یک پکیج کامل به حساب آید.

اگر شما جزو آن دسته از خانم ها یا دختر خانم هایی هستید که به ست کردن جزئیات استایل تان اهمیت می دهید، این ست کامل دستبند و ساعت مچی زنانه میتواند کار شما را راحت تر کند.

http://ir-t.ir/62165

 

نکته مشترک و قابل تحسین در هر 4 مدل ساعتمچی زنانه ای که از برند اسپریت معرفی کردیم، روکش رنگ PVD آنهاست که این روکش باعث ایجاد دوام بیشتر و بهتر رنگ ساعت می شود.

 

تنوع بیشتر ساعت های اسپریت را داخل سایت ایران تایمر مشاهده کنید:

http://ir-t.ir/Spt