وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

معرفی ساعت کلاسیک اتوماتیک GMT با صفحه جدید از برند فردریک کنستانت:

معرفی ساعت کلاسیک اتوماتیک GMT با صفحه جدید از برند فردریک کنستانت:

 

وقتی در صحبت از ساعت های با ظاهر شیک برای لباس رسمی، با قیمت مناسب و موتور مکانیکی با کیفیت بالا هست مشکل بتوان از ساعت های فردریک کنستانت به سادگی گذشت. این برند بی وقفه ساعت هایی با قیمت فوق العاده ارائه نموده و اخیرا یکی از مدلهای معروفش را با صفحه بروزرسانی شده روانه بازار نموده است. ساعت کلاسیک اتوماتیک GMT.

ادامه خبر...

ساعت جی-رسکیو (g-rescue) کاسیو با نمایش حالت ماه و وضعیت جزر و مد


در این مقاله به بررسی ساعت جی-شاک جی-رسکیو GW7900B-1 (G-Shock G-Rescue)، ساعتی که محبوبیت زیادی در جامعه هواداران کاسیو طی سالهای اخیر کسب کرده است. این ساعت عظیم چند باند سولار برای موج سواری و ماهیگیری و یا کسانی که ساعتی به سرسختی میخ که شبیه اتوموبیل بت من است میخواهند، طراحی شده است.

مانند نسخه‌های مختلف دیگر از سری 7900، این مدل به باتری شارژ شونده توسط خورشید به همراه هماهنگ شونده رادیویی از ساعت اتمی دارا می باشد. برای کسانی که شاید با این قابلیت آشنایی نداشته باشد؛ این امکان، ساعت را توسط امواج رادیویی با ساعت های اتمی که فرکانس های تنظیم را به صورت مداوم ارسال مینمایند تنظیم نموده که بسیار دقیق می باشد.

به علاوه امکانات یک ساعت معمولی جی-شاک، نمایش حالت ماه، و حالت جزر و مد این ساعت را به عنوان محصولی منحصر به فرد در صف جی-شاک قرار داده و موردی عالی برای کلکسیونرهای جی-شاک میباشد....

ادامه مقاله...