وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

تا70% تخفیف تولد ایران تایمر

به مناسبت تولد ۹ سالگی ایران تایمر، جشنی با شکوه در کنار همراهی شما گرفته ایم.
هدیه ایران تایمر به شما،تا ۷۰ درصد تخفیف ویژه برند های محبوب فقط در ۵روز "از ۲۹دی تا ۳بهمن"

با یک دهه تجربه حرفه ای در زمینه مشاوره و فروش ساعت مچی توانسته ایم 98درصد رضایت مشتریان عزیزمان را با خود همراه داشته باشیم، تا در جشن 9سالگیمان به عنوان سایت مرجع ساعت مچی توسط شما شناخته شویم.
هدف ایران تایمر صداقت در اصالت و قیمت کالا، ارائه خدمات بهتر، صرفه جویی در زمان و همچنینمشاوره برای خرید دقیق تردر طول این سال ها بوده است، و ما با همراهی شما به این مهم دست یافته ایم.

مفتخریم تا امروز با ضمانت اصالت کالای اورجینال و تضمین قیمت نمایندگی تمامی ساعت های مچی و زیورآلات برند را داخل مجموعه مان معرفی کرده ایم ، همچنین بخاطر ارزشمند بودن شما نزد ما،غیر از کالای اصل هیچ محصول غیر اورجینالی در سایت ایران تایمر جایگاهی ندارد.

برای اطلاعات بیشتر از برند ها و تخفیفات روی بنر زیر کلیک کنید

سیتی زن با یک مدل محدود ساعت مچی

عالی! سیتی زن با یک مدل محدود ساعت مچی یاد بنیانگذار مارول، استن لی را گرامی می دارد

شرکت ساعت ژاپنی سیتی زن مشارکت جدی خود با شرکت دیزنی و استودیوی مارول را در سال 2018 آغاز کرده و چندین دور از ساعت های مچی مارول با موضوع ابرقهرمان را عرضه کرده است. اکنون، درست همزمان با تعطیلات و در ماه های پایانی هشتادمین سالگرد مارول، این شرکت اولین ساعت مختص بنیانگذار افسانه ای مارول، استن لی (Stan Lee)  که در نوامبر 2018 فوت کرد، را عرضه کرد.

Citizen Honors Marvel Founder Stan Lee

مدل محدود استن لی سیتی زن، به تخیلات پرثمر و خلاقیت نیرومند لی، نویسنده، ویراستار، ناشر و تولید کننده ای که در کنار برخی هنرمندان معروف کمیک، شخصیت هایی از قبیل مردعنکبوتی، هالک، انتقام جویان، ایکس من، داردویل (Daredevil)، دکتر استرنج (Doctor Strange)، چهار فوق العاده (the Fantastic Four) را خلق کرد، ادای احترام می کند. او همچنین یک شرکت نشر خانوادگی کوچک را تأسیس کرد که بعدها به یک غول سرگرمی چندرسانه ای تبدیل شد. سیتی زن با پاو اینترتینمنت (POW!Entertainment) مشارکت کرد، شرکتی که لی در سال 2001 تأسیس کرد. در این مشارکت سیتی زن یک ساعت مچی خاص با صفحۀ سیاه با الگوهای چاپ شده تولید کرد که امضای مشهور لی روی آنها قرار داشت.

ادامه خبر ...

جی شاک جی استیل GSTB100G در طیف رنگی آبی و طلایی

جدیدترین مدل مجموعۀ ساعت های مچی جی استیل متصل به BLE  (بلوتوث انرژی پایین) جی شاک که در سال 2017 به عنوان سری برتر در خانوادۀ جی استیل (G-STEEL) عرضه شد، علاوه بر استحکام و کاربرد جی شاک، ظاهر اسپرت لوکس و اسپرت دارد. ساعت GSTB100G-2A روی قسمت های فلزی قاب دارای IP رزگلد و روی صفحه و بند ساعت دارای رنگ آبی تیره است. 

G-SHOCK G-Steel GSTB100G-2A

ساختار محافظتی لایه جدید که اخیراً طراحی شده است، باعث می شود که این ساعت مچی از پیشینیان خود در خط تولید جی استیل باریک تر باشد و موتور متصل به BLE از فناوری انرژی پایین بلوتوث برای اتصال مدل با گوشی هوشمند از طریق برنامۀ جی شاک استفاده می کند. این فناوری به صاحب ساعت کمک می کند تا منطقۀ زمانی ساعت را عوض کند، سطح باتری را چک کند، و به طور مستقیم از طریق برنامه روی ساعت زنگ هشدار تنظیم کند. همچنین یک کاربری یابندۀ تلفن منحصربفرد وجود دارد که روی گوشی هوشمند شما زنگ هشدار تنظیم می کند تا در صورت گم شدن گوشی آن را پیدا کنید. هر ساعت مچی در این مجموعه به فناوری خورشیدی مجهز (Tough Solar technology) است که شارژ از طریق انرژی خورشیدی را امکانپذیر می سازد و سطح شارژ را روی یک صفحه کوچک روی ساعت 9 نشان می دهد. یک نور سوپر ال ای دی می تواند برای روشن کردن صفحه جهت حداکثر خوانایی در تاریکی فعال شود.

ادامه خبر ...