وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

معرفی 5 ساعت مچی اینگرسول با سبک های مختلف

قصد ما در این پست، معرفی 5 سبک متفاوت از ساعت مچی های اینگرسول است که می تواند برای سلایق مختلف مناسب باشد.
شما بگید از چه سبک و مدل ساعتی خوشتون میاد تا در پست های بعدی طبق سلیقه شما ساعت ها را معرفی کنیم.


مدل اول: ساعت مچی مردانه اینگرسول I09304 است. این مدل به خاطر طراحی کلاسیک و صفحه اسکلتونی که دارد دل هر شخصی را میبرد.این ساعت اتوماتیک است و از 2 ترکیب رنگ پرطرفدار سیلور و رزگلد در آن استفاده شده که با بیشتر رنگ ها در استایل تان همخوانی ایجاد می کند. نوع طراحی بند و قاب ساعت باعث جذاب تر دیده شدن ساعت روی مچ می شود که البته تاثیر زیبایی قطعات موتور روی صفحه ساعت این جذابیت را دو چندان کرده.این مدل در حد استحمام ضد آب است.

قیمت: 10.920.000 تومان   لینک سایت:www.irantimer.com/p/67963


مدل دوم:ساعت مچی مردانه بند چرمی I07704 است که علاوه بر طراحی کلاسیک می توان گفت نیمه فشن هم هست.این ساعت علاوه بر اینکه دارای صفحه اسکلتون است، دارای 2 ویژگی نمایش حالت روز شب (پایین عدد 12) و نمایش دو زمانه (کنار عدد 9) می باشد. طراحی صفحه بخاطر طرح اسکلتون و ویژگی ها کمی شلوغ است اما روی دست جلوه خاصی را ایجاد می کند. بند ساعت چرم طبیعی است و در موتور مکانیکی آن 22 سنگ قیمتی به کار رفته.این مدل در حد استحمام ضد آب است.

قیمت: 8.550.000 تومان   لینک سایت:www.irantimer.com/p/67957

 

مدل سوم: اگر اهل ساعت مچی اسپرت هستید، IN1513BBK می تواند انتخاب شما باشد. همانطور که از ظاهر ساعت پیداست، صفحه شلوغ آن و ابعاد قاب و بند ساعت این مدل را اسپرت نشان می دهد. این مدل از خانواده بیسون اینگرسول هست. بیسون ها بخاطر کیفیت بالای موتورشان از بهترین سری های این برند محسوب می شوند که البته خیلی هم محبوب اند. نمایش روز، ماه، سال و 24ساعت شبانه روی از ویژگی های این ساعت مچی مکانیکی است.این مدل در حد شنا در عمق کم آب ضد آب می باشد.

قیمت: 3.970.000 تومان   لینک سایت:www.irantimer.com/p/22694

 

مدل چهارم: یک ساعت پر کاربرد برای استفاده روزمره و مهمانی ها به رفرنس IN1502BK است. در طراحی این ساعت مردانه از ویژگی قلب باز استفاده شده تا فقط قسمتی از موتور از روی صفحه قابل مشاهده باشد. نمایش تاریخ، روز های هفته و ماه ویژگی های این ساعت مچی اتوماتیک است. همچنین این مدل تولید محدود زمانی می باشد. از چرم طبیعی و استیل ضدحساسیت برای با کیفیت تر شدن ساعت استفاده شده.این مدل در حد استحمام ضد آب است.

قیمت: 2.909.000 تومان   لینک سایت:www.irantimer.com/p/7279

 

و مدل آخر: ساعت مچی ساده و کلاسیک IN1005SL که برای استفاده روزمره هم می تواند انتخاب مناسبی باشد. صفحه این ساعت کاملا ساده و آنالوگ است. اگر جزو اشخاصی هستید که ساعت با نوع قاب مربع یا مستطیل می پسندید این مدل یک انتخاب جذاب و خاص برای شماست. شیشه این ساعت سافایر کریستال ضد خش است و از بند چرمی در آن استفاده شده. این ساعت مچی اتوماتیک نیز تولید محدود زمانی می باشد.

قیمت: 3.283.000 تومان   لینک سایت:www.irantimer.com/p/22674

 *ایران تایمری های عزیز، از اونجایی که خودتون بهتر اطلاع دارید، قیمت گذاری توسط ایران تایمر صورت نمی گیرد. با توجه به احتمال تغییر قیمت، بهتر است برای استعلام قیمت به روز به سایت یا دایرکت مراجعه کنید."

تنوع بیشتر ساعت مچی اینگرسول را در سایت ایران تایمر ببینید:
https://www.irantimer.com/ProductsList.aspx?Lan=Fa&Item=&Brand=34&Group=1&Luxury=0&Title=%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%84


نقد و بررسی ساعت مچی اورینت

اورینت یک نام آشنا در دنیای ساعت مچی با اصالت ژاپن است. اما ویژگی که اورینت را منحصر به فرد می کند، قدمت چندین ساله این برند در بین نسل های پیشین تا امروز می باشد. به همین خاطر میتوانیم اورینت را در رده یکی از برند های نوستالژی هم قرار دهیم.

ساعت مچی اورینت، با پایبندی به یک اصول" حفظ کیفیت و اصالت" تولید می شود. نکته قابل توجه در این برند ژاپنی، تولید قطعات ساعت ها در خود کمپانی است و این یک نکته متمایز کننده دیگر در این برند محسوب می شود. اغلب ساعت مچی های اورینت از اولین تولیدات، ساعت مچی های مکانیکی بودند. طی پیشرفت دنیای ساعت و بوجود آمدن ساعت مچی های باتری خیلی از برند ها به سمت تولید این سبک ساعت ها رفتند. چراکه ساعت های باتری قیمت پایین تری به نسبت ساعت های مکانیکی داشتند، و همچنین روند تولیدات موتور باتری به نسبت مکانیکی ها زمان کمتری میبرد. اما اورینت به عقاید خود در زمینه تولید ساعت مچی های مکانیکی پایبند ماند و سعی کرد در این بازار پر رقابت، ساعت های مکانیکی با کیفیت تری را با قیمت پایین تر تولید کند. به علاوه در سال های بعد اورینت هم شروع به ساخت ساعت های باتری کرد اما همچنان ساعت مچی های مکانیکی اش طرفداران بیشتری داشت.

ساعت مچی اورینت، دستخوش طراحان خلاقیست که طبق نیاز روز مشتریان تولید می شوند. خلاقیت در طراحی، حفظ اصالت ساعت مچی و خاص بودن ویژگی هاییست در طراحی هر ساعت اورینت به راحتی قابل دیدن است.

ساعت مچی زنانه، ساعت مچی مردانه، ساعت اتوماتیک کوکی و باتری از تولیدات هر ساله این برند می باشد. ساعت های اورینت به نسبت کیفیت و طراحی های زیبایی که دارند، از قیمت مناسبی هم برخوردارند. اگر یک ساعت مچی اورینت داشته باشید، میتوانید با خیال راحت چندین سال از آن استفاده کنید و حتی برای نسل بعدی شما نیز به یادگار بماند.

 

شما تجربه استفاده از ساعت مچی های این برند را دارید؟ برای خرید ساعت مچی اورینت و دیدن متنوع ترین مدل ها از این برند، به سایت ایران تایمر سر بزنید.

www.irantimer.com

3 ساعت مچی مردانه جذاب و پر کاربرد اورینت (ایران تایمر)

اگر دنبال یک ساعت مچی هستید که هم در تیپ های اسپرت و هم کلاسیک، بتواند با لباس های شما ست شود، این مدل به شما کمک می کند.

ساعت مچی مردانه ای که در این پست به شما معرفی می کنیم، یک مدل پر طرفدار برند اورینت است. این ساعت، بخاطر طراحی شلوغی که در صفحه دارد جزو ساعت های رده اسپرت قرار میگیرد. از طرفی به خاطر  طراحی ساده ای که در قاب و بند دارد می تواند برای استایل های کلاسیک هم استفاده شود.شلوغی داخل صفحه ساعت، بخاطر وجود دو ویژگی نمایش ماه در نیمکره بالایی و نمایش روز های هفته در نیمکره پایینی صفحه است. البته یک قاب کوچک در کنار عدد 3 نمایشگر تاریخ است.

از ویژگی های خوب این ساعت مچی اورینت، موتور مکانیکی اش است. اورینت نیاز به تعریف ندارد و همه ما میدانیم که به عنوان یک برند قدیمی ژاپنی چقدر در تولیداتش قوی عمل می کند به همین خاطر با خیال راحت می توانید یکی از ساعت های مکانیکی این برند را برای سالیان سال داشته باشید.میزان ضد آب این ساعت نیز تا 100 متر (10 اتمسفر فشار هوا زیر آب) است که برای شنا در عمق کم آب مناسب می باشد.

 

مشخصات ساعت:

نوع موتور: مکانیکی
جنس شیشه: مینرال
جنس قاب و بند: استیل ضد زنگ
مقاومت در برابر آب: 100 متر (مناسب برای شنا در عمق کم آب)
مدت و موارد گارانتی: 2 ساله بین المللی - موتور، رنگ قاب و بند، ضد آب

برای مشاهده مشخصات و قیمت به سایت ایران تایمر مراجعه کنید:

www.irantimer.com/p/9910
www.irantimer.com/p/9909
www.irantimer.com/p/9908