وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های کاسیو) سری ِ جی شاک(

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های کاسیو) سری ِ جی شاک(

 

(G-Shock Watches)

طرفداران و کلکسیونرهای برند کاسیو می توانند چند ساعت کاربردی و پرطرفدار را به ساعت های خود اضافه کنند!

با بررسیِ ساعت های جدید کاسیو در یکسال اخیر، به چند مدل بسیار با کیفیت می رسیم از جمله مدل ِ آنالوگ- کورنوگراف و همچنین مدل ِ آنالوگ - دیجیتال کورنوگراف و یک مدل ِ تمام دیجیتال ارتشی.

ساعتی که در ابتدا معرفی خواهیم کرد، مدل GDX6900CM می باشد که اولین ساعت منتشر شده در سری ِ خود می باشد. این ساعت در دو رنگ ارائه شده، خاکستری و سبز ارتشی، که طرح ِ روی ساعت بر روی کِیس و بند و صفحه ی ساعت حک شده است. این مدل با اندازه ای حدود 57 میلیمتر در قطر طراحی شده اما وزن آن بسیار سبک در نظر گرفته شده است به طوری که حدود 84 گرم می باشد و تا 200 متر مقاوم در برابر آب هستند. این ساعت دارای یک LED خودکار ( سوپر روشنگر) و یک باتری با دوام ده سال است. از ویژگی های آن، دارا بودن ساعت جهانی، کورنوگراف و سنجش زمانی با 1/100 ثانیه، تایمر شمارش معکوس و سه زنگ هشدار چند منظوره و... .

این ساعت در ابتدا با قیمت 150 $ وارد بازار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  است که با استانداردهای یک ساعت کورنوگراف طراحی شده است.  GA310 مدل جدید دیگر کاسیو، مدل

اعداد عربی ( عدد 6 و 12 ) روی صفحه نمایش ساعت قرار گرفته و این ساعت با صفحه دیجیتال- آنالوگ در سه رنگ ارائه شد که به شرح زیر هستند: مشکی، آبی، صورتی

(GA310-1A)

(GA310-2A)

(GA310-3A)

در نهایت، سری جدید از ساعت های G-Shock   با مدل  GAC110 به بازار عرضه شد که دارای صفحه نمایش تمام آنالوگ می باشد. این مدل در دو رنگ مشکی- قرمز و به رنگ بنفش تیره-سبز طراحی شد.

هر دو مدل GA310 و GAC110  دارای اندازه ی کیس 52.7 میلیمتر هستند و همچنین با مقاومت مغناطیسی و تا 200 متر مقاوم در برابر آب و دارای تایمر شماره معکوس، پنج زنگ هشدار روزانه، کورنوگراف، نمایش تاریخ روز و هفته، یک نور LED اتوماتیک برای آسانتر خوانده شدن اعداد، قابلیت نمایش زمان با فرمت 12 یا 24 ساعت، نمایش زمان جهانی در 48 ناحیه مختلف دنیا و ... .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد