وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

یک مسابقه جنجالی گلف بین چهار نفر: 4 ساعت مچی در دست گلف بازان قهار

 برای بسیاری از امریکایی ها، تابستان یعنی آخر هفته‌ی کلاسهای یادگیری گلف و نشستن روبروی تلویزیون و تماشای مسابقات حرفه ای گلف و برای بسیاری از علاقه مندان ساعت، این اتفاق شامل توجه فراوان به ساعت مچی گلف بازان حرفه ای هنگام مصاحبه شان و در بعضی موارد هنگام بازی آن ها نیز می شود. از آنجاییکه مسابقات قهرمانی گلف پی.جی.ای از آخر این هفته شروع می شود، ما مسابقه‌ی چهارنفره‌ی ساعت مچی آن ها را برای شما به نمایش می گذاریم.


رولکس Rolex

رولکس در تاریخ مسابقات گلف یک سابقه‌ی طولانی دارد. بسیاری از گلف بازان بزرگ تاریخ همچون «جک نیکلاس»، «آرنولد پالمر»، «تیگر وودز» و «فیل میکلسون» ساعت رولکس دست و آن را تایید می کردند. «میکلسون» برنده پنج جایزه قهرمانی بزرگ در سال های گذشته، امسال ساعت جدید کمپانی رولکس، Rolex Oyster Perpetual Day-Date را دست می کند. عکس این قهرمان بزرگ را در زیر و ساعت رولکس جدیدش را در زیر آن می بینید.

1111 11111

امگاOmega

امگا برند دیگریست که به مسابقات گلف پیوند عمیقی خورده است. امگا همکار رسمی مسابقات قهرمانی «پی جی ایPGA» و «رایدر کاپ Ryder Cup» است. امگا اسپانسر برگزاری مسابقات گلف هم می شود. «روری مکلروی Rory Mcllroy» در مسابقات امسال ساعت Omega Seamaster Aqua Terra 150 M Master Co-Axial دست می کند. تصویر این قهرمان گلف را در پایین و تصویر ساعت مچی جدید او را در زیر آن می بینید.

22222 sfh

اُدمار پی گی Audemars Piguet

ادمار پی گی در دنیای ورزش به دلیل پیوند خوردن با نام ورزشکاران قهار در چندین رشته ورزشی ، برندی مشهور است. در «ان بی آیNBA» LeBron James و در مسابقات اتومبیل سواری فرمول1 «میشاییل شوماخرMichael Schumacher» ساعت ادمار پی گی دست می کنند. در میان گلف بازان «دنی ویلت» در مسابقات اروپایی «ای پیAP » ساعت Audemars Piguet Royal Oak Chronograph تمام استیل دست کرد و گفته شده در این دوره مسابقات هم دست می کند. ادمار پی گی اسپانسر رسمی این قهرمان است. تصویر او و ساعتش را در زیر می بینید.

3333 33333

ریچارد میل Richard Mille

این مسابقه چهار نفره را با برند ریچارد میل به پایان می رسانیم. ریچارد میل نیز مانند سه برند دیگر در دنیای ورزش پرطرفدار است. در تنیس حرفه ای«رافائل نادالRafael Nadal » تنیس باز بزرگ ساعت ریچارد میل دست می کند و در گلف «بوبا واتسون Bubba Watson» امسال با ساعت جدیدش Richard Mille RM 38-01 Sensor Tourbillonمسابقات قهرمانی را شروع می کند. تصویر این قهرمان و ساعتش را در زیر می بینید.

4444

44444

منبع: www.watchtime.com

امانت داری و اخلاق مداری 

استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد