وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

شیرجه در تاریخ: 6 نقطه عطف در ساعت های آکوامتر «آی دبلیو سی(IWC)»


سال گذشته، IWC مدل های جدیدی از ساعت های لوکس آکوامتر غواصی خود را بیرون داد. برای هواداران ساعت های «طرح قدیم» و مخصوصا ساعت های «طرح قدیم» IWC، ما تصمیم گرفتیم تا این پنج ساعت مهم در تاریخ IWC را به شما نشان دهیم.


123456


1.       در سال 1967، IWC در برابر رونق ساعت های آماتوری غواصی واکنش نشان داد و اولین ساعت حرفه ای غواصی خود را تولید کرد. اولین «آکوامتر» تا 200 متر در برابر آب مقاوم بود و سرآغازی بر خانواده جدید ساعت های حرفه ای غواصی شد.

2.       همکاری نزدیک با طراح معروف Ferdinand A. Porsche باعث تولید ساعت غواصی «Ocean 2000» در سال 1982 شد. این ساعت اولین ساعت از سری ساعت های غواصی ساخته شده از تیتانیوم بود که تا عمق 2000 متری هم تست شد.

3.       در سال 1998، IWC نام قدیمی آکوامتر را دوباره برای محصول جدیدش انتخاب کرد و Aquameter G ST Automatic 2000 را با جعبه تیتانیوم ارائه داد که تا عمق 2000متری مقاوم بود.

4.       در سال 1999، IWC ساعت جدید خود یعنی Aquamet G ST Deep One را ارائه داد که اولین ساعت غواصی بود که یک گیج مکانیکی سنجش عمق داشت.

5.       در سال 2004، IWC با ارائه ی Aqumeter Split Minute Chronograph یک ساعت حرفه ای در سطح جهانی تولید کرد که زیر آب قادر به انجام همه ی تنظیمات زمان سنجی بود.

6.       در سال 2009، Aquameter Deep Two از IWC Schaffhausen موفقیت ساعت نوع 1 را تکمیل کرد. این ساعت هم یک گیج مکانیکی سنجش عمق داشت که عمق را در هنگام غواصی تا طول 50 متر لحظه به لحظه نشان می داد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد