وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

سایت ایران تایمر فروش ساعت فردریک کنستانت (Frederique Constant)

این ساعت ساخت کشور سوئیس – ژنو میباشد. رده کلاسه بندی برند فردریک کنستانت (Frederique Constant) را میتوان از ساعتهای در رد-ی  لونژین (Longines)، رموند ویل (Ramond Weil) و یا (Maurice Lacroix) دانست این برند کلاسیک محصولات خود را در باکیفیتی همانند رده لاکچری تولید میکند و تمامی ساعتهای آن دارای جواهرات و سنگهای قیمتی میباشند.


در سال 1904 کنستانت اشتاس (Constant Stas) شرکت خود را در ژنو تاسیس کرد این شرکت که از سازندگان موفق صفحه ساعت بود گسترش خود را ادامه داد تا بعد از سه نسل آقای پیتر اشتاس ( Peter Stas)   در سال 1994 شرکت ساعت سازی فردریک کنستانت (Frederique Constant)  را به جهان معرفی کرد. این کارخانه ساعت ساز که تولید تمام مکانیزم ساعت را در خود ایجاد کرده توانایی تولید موتورهای اتوماتیک با  1888 قطعه را داراست این در حالی است که تمام اجزای موتور از بهترین مواد تشکیل شده است بدنه ساعت نیز از این حیث مستثنا نبوده و عموما بند ساعت از بهترین ساتن و یا چرم گاوی و چرمهای شتر مرغ و حتی پوست سوسمار طبیعی تهیه میشود.

 


برند ساعت مچی فردریک کنستانت (Frederique Constant) با نمایندگی شرکت زمردیان در ایران شناخته میشود این برند ساعتهای خود را با قیمتی معادل 500 دلار به بالا عرضه کرده است
سایت ایران تایمر نماینده فروش اینترنتی ساعت مچی فردریک کنستانت (Frederique Constant) به صورت انحصاری میباشد
 


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد