وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

ساعت مچی ستی زن اکو درایو مدل H509 سال 2011

مشخصات ساعت اکو درایو ستی زن مدل H509

قاب استیل / موتور مخصوص H509 / نشان دهنده های ساعت، دقیقه، ثانیه شمار کوچک و تاریخ(کورنوگراف) / طراحی صفحه برجسته سه بعدی / شیشه ضد خش روکش دار / ضد آب تا 100 متر زیر آب (غواصی) / قیمت پایه 23000 دلار


وقتی برای حفظ محیط زیست شما از خودرو سواری به دوچرخه سواری روی می آورید. محبوب ترین موضوعات سرگرم کننده در ژاپن این میشود که چگونه از باطریهای جیوه ای که به طبیعت کمتر صدمه میزند را استفاده کنند. در ابتدای سال 2011 تکنولوپی اکو درایو بار دیگر به کمک محیط زیست می آید تا نیاز به تعویض باطریهای جیوه ای را در ساعت مدل H509 حذف کند زمانی که پنلهای خورشیدی تعبیه شده در ساعت مچی در معرض نور آفتاب و یا نورهای محیطی قرار میگیرد باعث شارژ منبع تغذیه بی پایان ساعت مچی خواهد شد.


مشخصات و جنس ساعت
قاب استیل این ساعت با سختی و مقاومت بالا (در حد ضد خش) و شیشه کریستالی از یاقوت ضد خش با روکش یووی ضد انعکاس ساخته شده است. این ساعت کاملا ضد آب است. صفحه ساعت به صورت برجسته و کاملا 3D همراه با پنلهای خورشیدی طراحی شده است. نمایش تاریخ، سرعت سنج و کورنو گراف با علام درشت کاملا محصوص بوده و استفاده از رنگهای مشکی برای زمینه و نشانگرهای سفید و قرمز با بند از بافت چرمی از ویژگیهایی است که حمل را برای یک مرد ورزشکار فراهم می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد