وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

کوچکترین تلفن‌همراه دنیا با طرح ساعت مچی ساخته شد

کوچکترین تلفن‌همراه دنیا با طرح ساعت مچی ساخته شد






آفتاب: شرکت IMobile به تازگی از تولید گوشی جدید خود با قابلیت صفحه‌نمایش لمسی خبر داده است. گفته می‌شود این گوشی که قرار است با نام C1000 یا به عبارتی M600 وارد بازار شود، پس از موفقیت گوشی قبلی این شرکت موسوم به M300 تولید شده است... گفتنی است این گوشی هم‌اکنون به عنوان کوچک‌ترین گوشی با قابلیت صفحه‌نمایش لمسی در جهان محسوب می‌شود.
 
گفتنی است این گوشی با طرح ساعت مچی طراحی و تولید شده است و از شبکه ارتباطی GSM پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی دارای قابلیت اتصال از تریق سیستم بلوتوث است و به نرم‌افزار A2DP برای افزایش کارایی سیستم بلوتوث مجهز شده است.
 
از معایب این گوشی می‌توان به حافظه کم و ناتوانی از پشتیبانی کارت‌های حافظه اشاره کرد. گفتنی است این گوشی تنها 60 مگابایت حافظه داخلی دارد و درگاهی برای افزایش ظرفیت حافظه روی آن تعبیه نشده است.
 
از قابلیت‌های بسیار جالب این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش لمسی 5/1 اینچی اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود این گوشی قادر است دست‌خط به زبان چینی را شناسایی و به صورت رایانه‌ای تایید کند.
 
هنوز قیمت مشخصی برای این گوشی ساعتی اعلام نشده است. به احتمال قوی این گوشی در نخستین عرضه در بازار وارد مراکز تجاری آمریکا نیز می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد