وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

آماده شدن مرد یخی برای رکورد شیرجه در یخ

آماده شدن مرد یخی برای رکورد شیرجه در یخ

Iceman 2014 free diving ice water lake freezing شیرجه در اعماق آب سرد رکوردپریدن در آب بسیار سرد یک دریاچه ی پوشیده شده در یخ و سپس شنا کردن تا عمق 75 متری آن در زیر یخ و تاریکی مطلق – تماما در حالی که نفس خودتان را حبس کرده اید، و تنها با یک لباس شنای نئوپرینی (Neoprene) 5 میلی متری که  شما را از سرمای از هوش برنده محافظت کند.


هر چند قهرمان شیرجه ی عمق کریستین ردل (Christian Redl) نه دیوانه است، و نه بی پروا – و تلاش او در ماه آینده برای شکستن رکورد خودش در شیرجه ی عمق در زیر یخ،  با نام ماموریت عمق اکس (Mission X-Deep)، اوج تمام تمرینات دقیق وی در ماههای بسیار بسیار زیاد خواهد بود.


زمانی که ردل 38 ساله، که لقب مرد یخی به او داده شده، در روز 15 فوریه به عمق آ ب های منجمد دریاچه ی ویسنسی اتریش (Austria’s Lake Weissensee)  وارد می شود، او با یک آزمایشی از مقاومت انسانی روبه رو خواهد شد که در آن به تمرکزی در سطح سرمای یخی نیاز خواهد بود، با شرایط فوق العاده فیزیکی – با تشکر از بوتیک ساعت ساز سوئیسی ادوکس (EDOX) – یک ساعت مچی شیرجه ی بسیار قابل اعتماد.


ادوکس شریک رسمی در زمان سنجی ردل اتریشی خواهد بود، و او ساعت مرد یخی سوم ادوکس (Edox Iceman III) را بر دست خواهد داشت.


مرد یخی سوم همراه ایده عالی برای شیرجه ی بزرگ  ردل خواهد بود، که این ساعت نسخه ی جدیدی از مرد یخی اول ادوکس (Edox Iceman I) است که او در سال 2011 هنگامی که رکورد شیرجه ی آزاد عمق زیر یخ خود را در عمق 61 متری و باز هم در همان دریاچه ی ویسنسی بر جای می گذاشت به دست داشت.


مرد یخی سوم برای ماموریت عمق اکس ردل بسیار مناسب خواهد بود: ضد آب تا عمق 1000 متر، بدنه از فولاد زد زنگ بسیار مقاوم 316L با روکش سیاه PVD ساخته شده و ساعت 45 میلی متری از یک صفحه با فیبر کربنی سیاه و حلقه ی شیرجه ی تک جهته سرامیکی بر خوردار می باشد.


موتور کرونوگراف کوارتز سوئیسی یک زمان سنجی بسیار دقیق را تضمین می کند، ضروری برای عملیات خطرناک ردل.
ردل از یک اسکوتر آبی در کنار یک طناب راهنما برای  فرو رفتن به اعماق بسیار سرد دریاچه و بازگشتن دوباره به سطح آن استفاده خواهد کرد. با سرمای بسیار شدید و فشار آب شش های او به اندازه ی یک مشت در خواهند آمد، مرد اتریشی به حد اکثر دقت– و همچنین خواندن های دقیق از روی مرد یخی سوم ادوکس – برای متمرکز باقی ماندن بر روی کار در دست انجام نیاز خواهد داشت.


اما از همان 1996 زمانی که ردل، در 20 سالگی، فیلم بزرگ آبی را دید و رشته ی شیرجه ی آزاد را انتخاب کرد، این همان چالشی بود که او از آن لذت می برد – و در آن موفق نیز شد. ردل در حال حاظر یکی از موفق ترین حرفه ای ها در رشته ی شیرجه ی آزاد می باشد.


برای ادوکس مستقر در لس جنوز (Les Genevez) که یکصد و سیمین سالگرد خود را امسال جشن می گیرد، کار بر جسته ی کریستین ردل در پیش برد مرز های طاقت انسان ها موردی بسیار ایده عالی می باشد.
ادوکس همچنین در پیش بردن مرزهای ساعت سازی بسیار دقیق، مطمئن، و با تکنیک های پیشرفته مشتاق است. ادوکس زمان سنج رسمی مسابقات سری قایقرانی و دشوار ترین مسابقات موتور ورزشی، رالی داکار می باشد. سال پیش نیز ادوکس توافقی را امضا کرد تا زمان سنج رسمی فدراسیون بین المللی کرلینگ قرار بگیرد.



امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد