وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

وبلاک تخصصی ساعت در ایران

بررسی و بحث راجب ساعت مچی و اطلاعات مربوط به آن

چطور روز مرد ساعت مچی مردونه هدیه بدیم؟

به نظرتون هدیه گرفتن برای آقایون کار سختیه؟ احتمالا شما هر وقت که میخواهید برای یک آقا هدیه ای بگیرید فکر می کنید کار مشکلیه و گزینه های کمی هم بابت هدیه دادن وجود دارد، اما اینبار میخوایم یک نکته ای رو بهتون بگیم که انتخاب شما راحت تر شود. مهم ترین و اصلی ترین اکسسوری در استایل آقایان، ساعت مچی است که عموما هم نیاز دارند و در طول روز استفاده می کنند.

ساعت مچی بخش مهمی از استایل هر آقایی رو تشکیل میده پس به این نکته توجه کنید هر یک آقا میتونه با هر استایلش یک ساعت مچی ست کند.اگر یکبار برایشان ساعت مچی کلاسیک خریداری کردید، می تونید دفعه بعد یک ساعت مچی ورزشی هدیه بدهید تا با استایل اسپرت ست کنند.
در ادامه این مطلب به شما میگیم که چطور برای یک آقا متناسب با سن و استایلش ساعت مچی مردونه انتخاب کنید:

 اول از همه به رده سنی آن شخص توجه کنید، چرا که تعیین رده سنی به شما میگوید دنبال چه ساعت مچی مردانه ای بروید.
به عنوان مثال، برای پدرها و پدربزرگ ها، ساعت مچی های با عرض قاب بزرگ یا متوسط که صفحه خوانا دارند و ترجیحا بند استیل که راحت باز و بسته شود مناسب است. مثل سری سیکو 5 های قدیمی یا ساعت مچی های آنالوگ ساده که در هر برندی وجود دارد.
اما اگر برای یک آقای جوان تر می خواهید خرید کنید، مثلا همسر یا نامزدتان، بهتر است سبک لباس پوشیدن آن شخص را در نظر بگیرید.
برای آقایانی که سبک کژوال دارند، ساعت مچی هایی که عموما از 1 یا 2 رنگ در ترکیب رنگ بندی آنها استفاده شده و رنگ های خنثی دارند استفاده کنید تا بتوانند با بیشتر لباس هایشان ست کنند.
اگر به سبک کلاسیک علاقه دارند، معمولا از کت و شلوار، پیراهن و شلوار پارچه ای و .. در استایلشان استفاده می کنند، ساعت مچی های سبک کلاسیک براشون بهتر است. البته معمولا این دست از آقایون به ست کردن رنگ بند یا بدنه ساعت مچی با کمربند و کفش شون اهمیت میدن، پس شما هم این نکته را هنگام انتخابتون در نظر داشته باشید. ساعت مچی های کلاسیک که موتور اتوماتیک کوکی دارند هم جلوه شان بر روی مچ برای این دسته از آقایان بیشتر است.
و برای آقایانی که به استایل های ورزشی علاقه دارند یا اهل ورزش خاصی هستند، قطعا یک ساعت مچی اسپرت مناسب است. پیشنهاد میکنیم، اگر شخص مقابلتون یک رشته ورزشی خاص مثل کوهنوردی، غواصی و یا … را دنبال می کند، ساعت مچی اسپرتی برایش تهیه کنید که در ویژگی هایش یکی از نیاز های مهم آن شخص را برآورده کند.
و اما اگر آن شخص اهل تکنولوژی است و به کالاهای به روز علاقه مند است، ساعت مچی مردانه هوشمند، انتخاب هوشمندانه تری برای این دسته از افراد است.

دومین قدم انتخاب بودجه ای هست که برای تهیه ساعت مچی مردانه به عنوان هدیه در نظر دارید. چرا که بودجه شما مشخص می کند به دنبال چه برندی باید بروید.با توجه به اینکه تنوع برند های ساعت مچی زیاد هست، باید از یک کارشناس کمک بگیرید، پس روی کمک کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما حساب کنید تا بتونید بهترین هدیه را تهیه کنید.

برای دیدن متنوع ترین ساعت مچی های مردانه برند های روز دنیا و دریافت مشاوره درست به سایت ایران تایمر مراجعه کنید:
http://ir-t.ir/men

معرفی ساعت مچی زنانه دیزل (diesel)

امروز یکی از ساعت مچی های متفاوت و خاص از برند دیزل رو بهتون معرفی میکنیم. با اینکه بیشتر ساعت دوستان، با ساعت مچی های مردانه دیزل آشنایی دارند، اما قدر این برند رو در طراحی و تولید ساعت مچی زنانه نباید نادیده گرفت چرا که همانطور جسورانه و پرقدرت، ساعت های زنانه فوق العاده ای را وارد بازار ساعت مچی ها کرده است.
 

ویژگی برتر این مدل:
این ساعتمچی زنانه دیزل، در 2 رنگ متفاوت طراحی شده تا با هر سلیقه ای سازگار شود. در ساعت زنانه ای که صفحه آن سبز است، میبینید که طراحی جسورانه تری برای آن پیاده شده و از دو رنگ خاص طلایی و سبز استفاده کردند تا درجه لوکس بودن ساعت را افزایش دهند. این مدل را میتوانید برای استایل های خاص در مهمانی ها و ملاقات های مهم به عنوان یک اکسسوری پر جلوه به دست بیاندازید.

و در مقابل، مدل دیگر تماما رزگلد است، که در حین سادگی بخاطر اینکه این روزها رنگ مسی بیشتر مورد پسند است، جلوه خاص خودش را پیدا کرده.

نکته دیگری که در طراحی این 2 ساعت زنونه قابل توجه است، عرض قاب بزرگتر ساعت به نسبت بند ظریفشان است که باعث می شود جلوه قاب ساعت روی مچ دوچندان شود.

هر دو این مدل ها تا 50 متر (5 اتمسفر فشار هوا زیر آب) مقاوم هستند، یعنی در حد استحمام هم قابل استفاده اند.

 

 مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب و بند: استیل (ضدحساسیت)
جنس شیشه: مینرال (کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)
عرض قاب: 36 میلیمتر (مناسب برای مچ های ظریف و متوسط خانم ها)

نوع موتور: باتری
اصالت برند: امریکا
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور، مقاومت در برابر آب، تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

 

مشخصات تکمیلی و قیمت در سایت ایران تایمر:
irantimer.com/p/39443
irantimer.com/p/39442
 

معرفی ساعت مچی مردانه دیزل شاخدار (diesel)

شما ساعت مچی های دیزل رو بیشتر با چه شکلی به یاد میارید؟ با اینکه برند دیزل، ساعت هایی با عرض قاب نرمال هم دارد، اما ساعت مچی های با عرض قاب بزرگی که تولید میکند همیشه بیشتر به چشم می آیند و البته خیلی از آقایان هم طرفدار این نوع ساعت ها هستند حتی اگر مچ دستشان درشت نباشد!

ویژگی برتر این مدل:
مدلی که امروز به شما دوستداران ساعت معرفی میکنیم، ساعت مچی مردانه دیزل مدل DZ7312 است. همانطور که از ظاهرش پیداست، عرض قاب بزرگ 57 میلیمتری این ساعت اولین مشخصه ای است که به چشم می خورد و برای آقایانی که مچ دست خیلی درشتی دارند بیشتر مناسب است. اما ساعت های دیزل، طوری طراحی شده اند که بیشتر آقایان با هر اندازه مچ دستی می توانند حداقل یکی از ساعت های دیزل را در مابین ساعت مچی هایشان داشته باشند.
در قاب بزرگ این ساعت، می توانید زمان 4 کشور مختلف را بصورت همزمان تنظیم و مشاهده کنید یعنی میتوان گفت که این ساعت قابلیت نمایش 4 زمان را دارد.
در دایره اصلی که Time1 در آن نوشته شده، قابلیت نمایش تاریخ و کرنوگراف نیز به کار رفته تا این ساعت کامل تر و کاربردی تر برای مصرف کنندگان باشد.

نکته ای در مورد ظاهر ساعت مردانه باید به شما بگیم، قاب و بند استیل تمام مشکی ساعت مچی است که در صفحه ساعت برای جلوه بیشتر از خطوط مسی رنگ هم استفاده شده است. از این ساعت می توانید در استایل های روزانه کلاسیک و اسپرت نیز استفاده کنید.


 

 مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب و بند: استیل (ضدحساسیت)
جنس شیشه: مینرال (کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)
عرض قاب: 57 میلیمتر (مناسب برای مچ های درشت آقایان)

نوع موتور: باتری
اصالت برند: امریکا
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور، مقاومت در برابر آب، تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

 

مشخصات تکمیلی و قیمت در سایت ایران تایمر:
irantimer.com/p/22036
 

تاریخچه ساعت مچی دیزل (ساعت های شاخدار دیزل)

اگر به دنبال پیدا کردن یک ساعت مچی خوب و با دوام بوده اید، حتما از بین برند هایی که به شما معرفی شده نام برند دیزل را هم شنیده اید. برند دیزل یک برند کاملا فشن است که در ابتدا فعالیتش را از تولید پوشاک، مخصوصا شلوار های جین آغاز کرد. سیاست تولیدات دیزل، چه در پوشاک و چه در عرصه اکسسوری ( ساعت مچی و زیورآلات) ارائه محصولاتی است که با سبک سلیقه به روز جوانان مطابقت داشته باشد. اما بحث امروز ما تاریخچه و تولید ساعت مچی دیزل است.

نام اول کمپانی تا قبل از سال 1978 «Moltex» بود که بعدها به نام دیزل تغییر داده شد. تبلیغات برندی بخش بزرگی از موفقیت ها و شکست ها را تشکیل میدهند که این امر در مورد برند دیزل هم صدق کرده. دیزل در سال 1978 توسط یک طراح خوش سلیقه ایتالیایی به نام رنزو روسو (Renzo Rosso) تاسیس شد اما بخاطر تبلیغات ناکافی تا سال 1991 نتوانست برندش را جهانی کند.

رنزو در سال 1991 با استراتژی‌های جدید بازاریابی جهانی، توانست فروشگاهی در نیویورک راه اندازی کند و این موضوع را نقطه تغییر و تحول در کمپانی اش دانست و در رسانه ها استراتژی جدیدش را اینطور بیان کرد: "بازاریابی از آمریکایی‌ها، نظم و ساختار را از آلمانی‌ها و هنر را از ایتالیایی‌ها آموخته ام."

رنزو سبک تبلیغاتش را با اسپانسر شدن در گروه های موسیقی، بازی های سرگرم کننده، مسابقات جوانان و … تغییر داد و این موضوع در کنار تولیدات با کیفیت که طراحی به روز داشتند، کمک کرد تا در بین جوانان بیشتر دیده شود و به یک برند جهانی تبدیل گردد. همچنین به سرعت توانست نمایندگی های متعددی در تمام دنیا ایجاد کند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دیزل برندی ایتالیایی در دنیای مد است اما  در حال حاضر ساعت مچی دیزل اصالت کشور آمریکا را دارند و در آنجا که به نظر رنزو جای پیشرفت برندش بوده، تولید و عرضه می شود.

بیشتر ساعت مچی های دیزل را با طراحی عرض قاب های بزرگ که داخل صفحه آن قابلیت نمایش همزمان چند ساعت
(اصطلاحا چند زمانه) وجود دارد می شناسیم و بیشتر این مدل ها مورد پسند آقایان جوان است.
حتی دیزل بخاطر سبک طراحی منحصر به فردش مدعی است، بزرگترین ساعت مچی ها را تولید می کند و همین ابعاد بزرگ ساعت هایش او را متمایز کرده.

برای مشاهده متنوع ترین ساعت مچی دیزل به سایت ایران تایمر مراجعه کنید:
http://ir-t.ir/DIESEL

 

معرفی 6 ساعت مچی زنانه برای کادو روز زن

امروز 6 مدل ساعت مچی زنانه با سبک های متفاوت از رنج زیر 1 میلیون تا 6 میلیون تومن را بهتون معرفی میکنیم و امیدواریم اگر هنوز برای روز زن کادو نگرفتید، این پست تو انتخابتون به شما کمک کند. 

اولین ساعت، ساعت مچی زنانه کاسیو است. کاسیو از نظر برندی نیازی به معرفی ندارد و همه شناخت کاملی از ساعت های کاسیو داریم. دلیل اول معرفی این مدل، قیمت مناسب آن در قیاس با طراحی و کیفیتش است. دلیل دوم طراحی ماندگار و نوستالژی این مدل کاسیو است که همیشه پر طرفدار بوده.
مدل: LA690WGB-1DF  قیمت : 750.000 تومان

دومین ساعت، ساعت مچی زنانه اینگرسول با اصالت کشور امریکاست. برند اینگرسول یکی از برندهای قوی ساعت سازی دنیاست. اگر می خواهید تا رنج 2 میلیون ساعت زنانه تهیه کنید، این مدل ساعت اینگرسول، انتخاب هوشمندانه ای میتونه باشه چرا که در عین زیبایی و ظرافت طراحی، با توجه به رنگ مسی که دارد می تواند در بسیاری از استایل ها به عنوان یک ساعت مچی کلاسیک و در مهمانی ها همراه شود.
مدل: INQ021SLRS قیمت : 1.443.600 تومان

سومین ساعت، ساعت مچی زنانه جاست کاوالی، یکی از برند های فشن و به روز دنیای ساعت است. این مدل برای رنج 2 تا 3 میلیون میتونه یک ساعت مچی پرمدعا، زیبا و فشن باشد. اگر میخواهید هدیه ای که میدهید پر از جلوه باشد برند جاست کاوالی بهترین پیشنهاد است. این مدل به خاطر طرح بند چرمی اش و صفحه پر از نگینی که دارد در استایل های فشن برای مهمانی ها به خوبی جلوه پیدا می کند. نکته مهم تر دستبند ست این ساعت زنانه است که به عنوان هدیه در کنار ساعت قرار داده شده تا انتخاب شما را کامل تر کند.

مدل: JC1L103L0045 قیمت : 2.970.000 تومان

چهارمین ساعت، ساعت مچی زنانه ویسروی برندی با اصالت کشور اسپانیاست که در طراحی ساعت های زنانه  پر قدرت عمل می کند.رنگ مسی یا همان رزگلد یکی از رنگ ها پرطرفدار اکسسوری برای خانم هاست که در این ساعت هم برای گرما بخشیدن به طراحی از همین رنگ استفاده شده. بند دستبندی و ظریف، صفحه ساده و صدفی به سادگی به این ساعت زنانه زیبایی بخشیده.

این مدل برای استفاده های روزانه بسیار پرکاربرد و جلوه بخش است.

مدل: 40950-95 قیمت : 4.000.000 تومان

پنجمین ساعت، ساعت مچی زنانه کاور است. برند کاور یکی از برند های مطرح سوئیسی است و اگر شما میخواهید تا رنج 5 میلیون ساعتی بخرید که از همه نظر ایده آل باشد، ما برند های سوئیسی را پیشنهاد می کنیم. این مدل ساعت زنانه طراحی ساده با بند استیل دارد اما نگین های دور قاب و صدف مشکی رنگی که در وسط صفحه ساعت، جلوه زیبایی به آن بخشید تا هم برای استایل های روز مره و هم مهمانی ها جوابگوی نیاز خانم ها باشد.

مدل:  CO191.01 قیمت : 5.000.000 تومان

و آخرین ساعت، ساعت مچی زنانه فسیل که میتواند یک پکیج کامل و حرفه ای برای هدیه ای ماندگار از طرف شما باشد.
همانطور که می بینید، این ساعت زنانه به تنهایی پر از جلوه است. ترکیب بند استیل و رزین با طراحی هماهنگ با صفحه صدفی شکل، نگین های درخشان دور قاب و داخل صفحه ساعت و رنگ مسی تمام مواردی است که زیبایی ساعت را دو چندان کرده.

در کنار این ساعت مچی فشن، دو جفت گوشواره ست از برند فسیل به عنوان گیفت در باکس ساعت قرار می گیرد و این به تکمیل شدن هدیه شما خیلی کمک می کند.

مدل:  ES3965SET قیمت : 6.000.000 تومان

مدل های بیشتر ساعت های زنانه را در سایت ایران تایمر ببینید

چطور روز زن ساعت مچی هدیه بدهیم؟

با توجه به نزدیک شدن روز زن و ولنتاین، انتخاب یک هدیه مناسب برای خانم ها از سوال های مهم آقایان در این روزهاست.

به نظر شما چه کادو هایی بیشتر مورد علاقه خانم هاست؟ ممکنه به جواب های زیادی برسید، اما پیشنهاد ما ساعت مچی است.
چرا ساعت مچی؟
جدا از این موضوع که ساعت مچی به عنوان یک هدیه لوکس، ماندگار و با اصالت همیشه روی مچ آن فرد یادآور شخص شما می شود، مزیت های دیگری هم دارد.
در دنیای پر زرق و برق مد امروز، ساعت مچی به عنوان یک اکسسوری که می تواند بخش مهمی از استایل یک خانم خوش سلیقه را در بر بگیرد به حساب میاید و در کنار اکسسوری های دیگری که توسط زن ها استفاده می شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

گاها یک ساعت مچی زنانه فشن به تنهایی می توانند جای بقیه اکسسوری ها مانند دستبند را نیز بگیرند.


حالا میرسیم به این سوال که چطور برای یک خانم، ساعت مچی زنانه هدیه بدهیم؟
اینکه شما برای چه شخصی خرید می کنید مهم است، مثلا دختر، زن، مادر یا مادربزرگ؟
این سوال ما را به 2 جواب می رساند، یکی محدوده سنی فرد مشخص می شود و دیگری سبکی است که متناسب با سن آن شخص باشد.
برای مثال اگر برای زن یا دخترتان  میخواهید ساعت بخرید، می توانید ساعت مچی های سبک فشن را انتخاب کنید. ساعت مچی زنانه فشن معمولا طراحی های خاص تری دارند یا پر از نگین هستند. همچنین انتخاب ساعت مچی که یک دستبند، گوشواره یا … که به عنوان اکسسوری ست در کنار آن قرار میگیرد، میتواند انتخاب هوشمندانه تری هم باشد.


اما در خصوص با مادر ها و مادربزرگ ها، ساعت مچی زنانه کلاسیک انتخاب درست تری است. همچنین بهتر است  که کمی اعداد صفحه ساعت درشت و خوانا باشد. معمولا سبک ساعت مچی کلاسیک، با طراحی ساده و همیشگی همراه است و این موضوع کمک می کند تا آن شخص بتواند ساعتش را با بیشتر لباس هایش برای استفاده روتین یا مهمانی ها ست کند.
 

مورد بعدی که باید در نظر بگیرید، بودجه تان است. تعیین بودجه می تواند برندی که به مبلغ تعیین شده، نزدیک باشد را مشخص کند.
البته با توجه به اینکه برندهای ساعت مچی متنوع هستند، پیشنهاد می کنیم در این خصوص از مشاوران ما راهنمایی بگیرید تا متناسب با بودجه مد نظر، بهترین برند مطرح را به شما معرفی کنند.

و به عنوان نکته نهایی باید بگیم، در نظر گرفتن سلیقه آن شخص را از یاد نبرید. برای مثال اگر برای خانمی میخواهید خرید کنید که بصورت روتین از لباس های اسپرت استفاده می کند و یا اهل ورزش است، شاید یک ساعت مچی اسپرت او را بیشتر خوشحال کند تا یک ساعت مچی نگین دار و کلاسیک.
و یا اگر میدانید آن خانم سبک لباس های کژوال را می پسندد، بهتر است به سمت ساعت مچی های با طرح ساده بروید که از ترکیب رنگ های خنثی در اجزای ساعت استفاده شده باشد.

امیدواریم با در نظر گرفتن این 3 نکته، کار شما را برای خرید ساعت مچی زنانه راحت کرده باشیم.

برای دیدن متنوع ترین ساعت مچی زنانه و دریافت مشاوره رایگان به سایت تخصصی ساعت ایران تایمر مراجعه کنید.

http://ir-t.ir/women